Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kreatywny Lublin

Aerografik, twórcy brakującego ogniwa w rozwoju motoryzacji, producent muzyki low-fi, płatnerz, projektant świata równoległego oraz kreatorka różdżek to tylko kilka przykładów lubelskich przedstawicieli klasy kreatywnej, którzy zostali wybrani do projektu Kreatywni 2014.
O autorze
1 min czytania 2014-05-27

– Celem projektu jest identyfikacja kreatywnych lublinian prowadzących działalność oraz tworzących unikalne, nieszablonowe rozwiązania, a następnie prezentacja ich pracy jako przykładu dobrych, rynkowych praktyk inspirujących innych. Ich aktywność jest dowodem na istnienie ogromnego potencjału tkwiącego w małym biznesie, będącym naturalną przestrzenią rozwoju dla najbardziej pomysłowych i aktywnych. Ale przede wszystkim potencjalnym źródłem idei dla wielkich i bogatych – powiedział Mariusz Sagan, Dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Miasta Lublin.  

Już po raz drugi, projekt otworzyła wystawa zdjęć w Galerii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego, która zebrała ponad 200 osób. Tegoroczną ekspozycję tworzyły 24 plansze uzupełnione o krótki, werbalny opis postaci przedsiębiorców. Wizualną oś przekazu stanowiły portrety przedstawione w  kontekście miejsca pracy i ich produktów. Druga edycja została także wzbogacona o krótkie etiudy filmowe z udziałem Kreatywnych, którzy własnymi słowami przedstawili siebie oraz swoją pracę.

– W ramach każdej edycji projektu identyfikujemy dwanaście osób prowadzących nieszablonową, inspirującą działalność. Każdy uczestnik bierze udział w rozbudowanej sesji zdjęciowej, której produktem wyjściowym są ujęcia portretowe, fotograficzny opis procesu twórczego oraz obraz miejsca pracy i jej ostatecznego produktu. Sesjom towarzyszą wywiady,
z których następnie powstają krótkie etiudy filmowe – dodaje Michał Furmanek, pomysłodawca i koordynator projektu z Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Lublin.

Za koncepcję i realizację materiału fotograficznego odpowiadają Maciej Rukasz i Marta Zgierska z Agencji BlowUp. Filmy wyreżyserowała i wyprodukowała Patrycja Płanik, Dyrektor Kreatywna MAAT Festival. Autorem graficznej oprawy projektu jest Paweł Batyra, niezależny lubelski grafik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt został sfinansowany z budżetu Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta, jest elementem promocji lubelskiej przedsiębiorczości. Cały materiał zdjęciowy i filmowy jest przekazywany uczestnikom projektu i może być wykorzystywany w promocji ich działalności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing