ING Bank Śląski i MOSQI.TO ze wspólną kampanią na TikToku przygotowuje młodzież do adopcji zwierząt

ING Bank Śląski zadebiutował właśnie na TikToku z kampanią dla młodych (13-17 lat), w której nastolatki szukają odpowiedzi na pytania związane z adopcją oraz opieką nad zwierzętami.
O autorze
1 min czytania 2021-08-20

W kampanii, w roli eksperta od opieki oraz adopcji, wystąpiły Psie Sucharki oraz trzech TikTokerów – Karolina Greger (3petsonalities), Adrian Rokowski (pasofix) oraz Kinga Kostrzewa (anielskieskrzydl).

Efektem współpracy jest poradnik dla dzieciaków, które marzą o adopcji psa, ale nie wiedzą, jak przekonać do niej rodziców.

Na co komu te zwierzaki?

  • W ostatnim roku z polskich schronisk adoptowano blisko 100 tys. psów i kotów.
  • 48%Polaków ma w swoim domu zwierzę,
  • 80% deklaruje, że dzieci powinny wychowywać się wśród zwierząt*.

ING Bank Śląski po prostu pomógł im się troszkę lepiej przygotować. 

Czemu o tym mówimy? Bo warto robić dla młodych rzeczy wartościowe. Same zapowiedzi akcji u trzech TikTokerów to ponad 2 mln odsłon, natomiast pytań i komentarzy w ciągu 2 dni zebrano 690.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powstała też prawdziwa gratka dla tych, którzy mają kota na punkcie zwierząt. W związku z akcją #dorośliśmydoadopcji Psie Sucharki zaprojektowały też rarytasy w postaci nowych kart płatniczych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*Badanie: „TNS Zwierzęta w polskich domach”