Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

O autorze
2 min czytania 2021-08-23

Facebook nawiązał współpracę z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim, aby wesprzeć #WeThe15, globalny ruch na rzecz praw człowieka, reprezentujący 1,2 miliarda osób z niepełnosprawnością, które stanowią 15% światowej populacji. Z tej okazji stworzono serię filmów pokazujących pozytywny wpływ sportu na życie osób z niepełnosprawnością, w czterech społecznościach z różnych części świata.

Czteroczęściowa seria filmów prezentuje życie lokalnych społeczności z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii i Brazylii oraz pokazuje, w jaki sposób Facebook umożliwił ich członkom nawiązywanie kontaktów i rozwijanie pasji, dając w ten sposób realny wpływ na otaczającą ich rzeczywistość. Takich inicjatyw nie brakuje także w Polsce – na przykład Amp Futbol Polska to organizacja zrzeszająca piłkarzy po amputacjach, organizująca drużyny, zgrupowania i turnieje, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

W jednym z odcinków pojawią się The Derby Wheelblazers, brytyjski zespół koszykówki na wózkach. Drużyna ogrywa ważną rolę w lokalnej społeczności i zaprasza do swojego środowiska ludzi o różnych umiejętnościach, w tym zawodników bez niepełnosprawności. Kolejnymi grupami pojawiającymi się w odcinkach serii są: Associação Bola pra Frente Esportes Adaptados, drużyna piłkarska w Sao Paulo dla zawodników z niepełnosprawnościami, zrzeszająca osoby po amputacjach; Te Arawa Swimming Club, inkluzywny klub w Rotorurze, prowadzony przez lokalną społeczność, która wierzy, że pływanie powinno być dostępne dla wszystkich; oraz Surf for All z Nowego Jorku, organizacja non-profit, której celem jest zachęcenie ludzi ze wszystkich środowisk do czerpania radości z surfowania.

Seria filmów została wyprodukowana przez Facebooka we współpracy z IPC (Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim) w ramach wsparcia kampanii #WeThe15.

– Wierzymy, że zmiana zaczyna się od sportu. IPC chce powstrzymać dyskryminację osób z niepełnosprawnościami na świecie i sprawić, aby były aktywnymi, widocznymi i zaangażowanymi członkami globalnego społeczeństwa. W trakcie kampanii WeThe15 mamy nadzieję zaprezentować siłę z jaką sport może zmieniać postawy, poprawiać dostępność i zwiększać możliwości osób z niepełnosprawnościami z całego świata. Seria filmów stworzona we współpracy z Facebookiem pokazuje, jaką rolę technologia i sport mogą odegrać w pomaganiu ludziom i zbliżaniu ich do siebie – powiedział Craig Spence, dyrektor ds. marki i komunikacji w IPC

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako globalna społeczność musimy zjednoczyć się, by wspierać marginalizowane społeczności, takie jak osoby z niepełnosprawnościami, które stanowią aż 15% światowej populacji. Dlatego też wspieramy akcję #WeThe15 poprzez tę serię filmów. Seria pokazuje rolę jaką Facebook odgrywa w rozwoju społeczności, a także wpływ, jaki mogą one wywierać w realnym świecie – powiedział Peter Hutton, dyrektor ds. partnerstw sportowych Facebooka.

Odcinki serii dotyczące kolejnych społeczności będzie można obejrzeć na stronie www.facebook.com/facebookappPolska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się