Too Good To Go pomaga uratować czekolady z Manufaktury Czekolady Chocolate Story

W aplikacji Too Good To Go można zamówić w formie paczek-niespodzianek rzemieślnicze czekolady pochodzące z Manufaktury Czekolady Chocolate Story. Wysokiej jakości produkty są dostępne na terenie Warszawy i okolic. Współpraca ma na celu ograniczanie globalnego problemu marnowania żywności.
O autorze
1 min czytania 2021-08-24

Manufaktura Czekolady Chocolate Story to pionier w zakresie produkcji czekolady bean to bar w Polsce. Firma stawia na czyste składy, bez zbędnych ulepszaczy, lecytyny sojowej i sztucznych dodatków. Wszystkie produkty wyrabiane są ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca pochodzących z różnych zakątków świata, charakteryzuje je intensywny i wyjątkowy smak. W tej chwili w ofercie, poza tabliczkami czekolady, Manufaktura Czekolady Chocolate Story produkuje również wiele innych wyrobów m.in. listki czekoladowe, narzędzia czekoladowe, czekoladki pralinowe czy draże czekoladowe.

Od początku lipca użytkownicy aplikacji Too Good To Go mogą wyszukać paczki-niespodzianki od Manufaktury Czekolady Chocolate Story, w których znajdą czekoladowe pyszności ze zbliżającą się datą przydatności do spożycia.

– Ekologia i dbałość o kwestie środowiskowe to wartości, które przyświecają naszej firmie od samego początku jej istnienia, jest to mocno wpisane w nasze codzienne działania. Dbanie o środowisko to pojęcie bardzo złożone i bez wątpienia marnowanie żywności wchodzi w jego zakres. Dzięki współpracy z Too Good To Go – organizacją, której zależy na edukowaniu i zachęcaniu do działań przyjaznych środowisku, w tym walce z marnowaniem żywności – w jeszcze większym stopniu, w realny sposób będziemy wpływać na poprawę kondycji naszej planety oraz przyczyniać się do pomniejszania globalnego problemu – mówi Marcin Parzyszek, współwłaściciel Manufaktury Czekolady Chocolate Story

Uratowane produkty odebrać można w siedzibie firmy – podwarszawskich Łomiankach, ul. Ludowa 14 lub w lokalu w centrum Warszawy, ul. Marszałkowska 9/15. Za paczkę-niespodziankę o wartości 60 zł użytkownicy zapłacą 19,99 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj