Andrzej Rybiński wraca ze swoim największym przebojem w kampanii Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Andrzej Rybiński wraca ze swoim największym przebojem w kampanii Vision Express

Agencja reklamowa WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię dla marki Vision Express, nieustającego lidera branży optycznej w Polsce. Bohaterem kampanii „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” został Andrzej Rybiński, piosenkarz i kompozytor oraz jego przebój i jeden z „evergreenów” polskiej muzyki rozrywkowej „Nie liczę godzin i lat”. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny, SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów. 

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Właśnie ruszyła najnowsza odsłona najbardziej rozpoznawalnej kampanii marki Vision Express – Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Tym razem do współpracy zaproszono piosenkarza i gitarzystę Andrzeja Rybińskiego. W spocie w zabawny sposób wykorzystano treść refrenu największego hitu kompozytora „Nie liczę godzin i lat” , który stał się częścią przekazu całej kampanii.

Kampanię można zabaczyć zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Jest także wspierana działaniami w kanałach social media, radiu oraz OOH. Za reżyserię spotu odpowiada Tomasz Knitell a za zdjęcia Mateusz Dziekoński. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Autorem fotografii do  kampanii KV został Daniel Korzewa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij