Agencja reklamowa WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię dla marki Vision Express, nieustającego lidera branży optycznej w Polsce. Bohaterem kampanii „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” został Andrzej Rybiński, piosenkarz i kompozytor oraz jego przebój i jeden z „evergreenów” polskiej muzyki rozrywkowej „Nie liczę godzin i lat”. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny, SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
Właśnie ruszyła najnowsza odsłona najbardziej rozpoznawalnej kampanii marki Vision Express – Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Tym razem do współpracy zaproszono piosenkarza i gitarzystę Andrzeja Rybińskiego. W spocie w zabawny sposób wykorzystano treść refrenu największego hitu kompozytora „Nie liczę godzin i lat” , który stał się częścią przekazu całej kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanię można zabaczyć zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Jest także wspierana działaniami w kanałach social media, radiu oraz OOH. Za reżyserię spotu odpowiada Tomasz Knitell a za zdjęcia Mateusz Dziekoński. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Autorem fotografii do kampanii KV został Daniel Korzewa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024