Carrefour zachęca młodych, by pokazali różnorodność

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Carrefour zachęca młodych, by pokazali różnorodność

Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura, w którym młodzi mogą zaprezentować swój indywidualny, jedyny w swoim rodzaju styl, wpisując się w przesłanie tegorocznej kampanii Carrefour jakim jest pochwała różnorodności. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość.Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Carrefour mówi do młodych ludzi za pośrednictwem popularnej platformy TikTok. Challenge #SzkołaCarrefoura polega na nagraniu własnego video do nowej wersji kultowego przeboju Majki Jeżowskiej „Szkoła Modna Różnorodna (Wszystkie dzieci 2)”. W videoclipie do tego utworu oraz w zaproszeniu do Challenge wystąpiła sama artystka – Majka Jeżowska, dla której temat różnorodności jest bliski i ważny. Video można zobaczyć na YT i FB marki Carrefour. TikTokowe wyzwanie #SzkołaCarrefoura wspierają też popularni influencerzy m.in: Alxyni, Pysia67, Witkowski.

TikTok: https://vm.tiktok.com/ZMRjURnYY/

Videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=86phW128Vb0

#SzkołaCarrefoura Challenge na Tik Toku trwa od 22 sierpnia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do 17.09. Teledysk oraz video promujące Challenge wyprodukowała Agencja Saatchi&Saatchi. Za postprodukcję odpowiada Prodigious Publicis Production.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij