Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Piechowiak został prezesem Blue Whale Press

Po roku istnienia wydawnictwa internetowego nastąpiły zmiany w zarządzie spółki. Nowym prezesem Blue Whale Press został Jakub Piechowiak, dotychczas pełniący funkcję wiceprezesa. Zastąpił na tym stanowisku Annę Tworek-Skrzyszowską, która obecnie jest członkinią zarządu ds. operacyjnych Grupy iCEA.
O autorze
1 min czytania 2021-08-25

Wydawnictwo internetowe Blue Whale Press niedawno ogłosiło rozpoczęcie wdrażania zmian strategicznych w związku z zakończeniem pierwszej fazy rozwoju spółki. W nowym kierunku wydawnictwo poprowadzi Jakub Piechowiak, dotychczasowy Wiceprezes, który teraz został powołany do pełnienia funkcji Prezesa Blue Whale Press.

– Jako wiceprezes miałem możliwość przyglądać się z bliska rozwojowi Blue Whale Press, które w przeciągu jedynie 12 miesięcy stało się platformą, gdzie przedsiębiorcy z branży e-commerce mogą skutecznie pozycjonować się i budować wizerunek swojego brandu. Utrzymanie dotychczasowego zaufania, jakim obdarzyli nas klienci, a także dalsze budowanie Blue Whale Press będzie motorem wszelkich podejmowanych przeze mnie decyzji na tym nowym, odpowiedzialnym stanowisku – powiedział Jakub Piechowiak, prezes zarządu Blue Whale Press.

Jakub Piechowiak od 2015 roku związany jest z holdingiem Digital Now!, w którego skład wchodzi Blue Whale Press. Swoją karierę rozpoczynał w Grupie iCEA jako niezależny specjalista ds. contentu. W 2018 objął stanowisko kierownika działu content marketingu i copywritingu, odpowiadając za stworzenie struktur i procesów umożliwiających produkcję contentu dla szerokiego grona klientów Grupy iCEA. Stworzony i koordynowany przez Jakuba Piechowiaka dział to obecnie 15 doświadczonych specjalistów oraz ponad 100 copywriterów, którzy obsługują około 3600 projektów rocznie, produkując ponad 150 mln znaków treści. Od 2019 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Copy Copy sp. z o.o., a od 2021 wiceprezesa zarządu Blue Whale Press, które jest wydawcą ponad stu tematycznych portali informacyjnych. Pierwszego sierpnia przyjął nominację na prezesa zarządu spółki i będzie odpowiedzialny za optymalizację modelu biznesowego wydawnictwa oraz dalszy rozwój autorskiej sieci reklamowej.

– Wspólnie z Jakubem Piechowiakiem miałam przyjemność rozwijać Blue Whale Press. Był to niezwykle intensywny czas, który przyniósł bardzo dobre efekty – w tym momencie działamy na ponad 100 portalach tematycznych, a nasz zespół redaktorów każdego miesiąca tworzy ponad 2000 artykułów wysokiej jakości. Doświadczenie Jakuba Piechowiaka daje mi pewność, że pokieruje wydawnictwem, w pełni wykorzystując jego stale rosnący potencjał – zapewniła Anna Tworek-Skrzyszowska, członkini zarządu Grupy iCEA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj