Hiszpańskie wydawnictwo RBA rozpoczęło nową kampanię na polskim rynku, w ramach której promuje swoją najnowszą kolekcję Prawdziwe Owady. To kolekcja najbardziej niesamowitych owadów, pajęczaków i innych robaków z całego świata, którą oprócz tradycyjnego zakupu w kioskach, można również zamówić jako prenumeratę przez stronę https://www.owady-kolekcja.pl/
W kampanii, która potrwa do 4 września, wykorzystane zostały spoty wideo, które będą emitowane w TV oraz w serwisie YouTube. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Studio Zet.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024