SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media  wdrożenia nowej metody pomiarowej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przekazało do POLSAT MEDIA BIURO REKLAMY stanowisko agencji mediowych zrzeszonych w SAR w sprawie wprowadzenia do rozliczeń nowej metody pomiaru oglądalności reklam.

Agencje zwracają uwagę, że tryb i termin wprowadzenia „Zasad Prowadzenia Sprzedaży w Programach Telewizyjnych Polsat Media” w praktyce nowej waluty do rozliczenia kampanii w mediach Polsatu jest niezgodny z przyjętymi standardami. Wprowadzenie zmiany we wrześniu, z zaledwie kilkutygodniowym wyprzedzeniem, wymusza korekty w zaplanowanych już kampaniach reklamowych i utrudnia budżetowanie kolejnych. Brak kompleksowych i szczegółowych analiz (zarówno bieżących jak i historycznych) uniemożliwia rzetelne oszacowanie, jakie poziomy GRP mogą być realnie osiągnięte we wrześniu 2021 r. przy zastosowaniu nowej metody pomiaru.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wnosi o przełożenie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej aż do czasu wprowadzenia zewnętrznego, profesjonalnego audytu tej metody.  

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR sugeruje skoordynowanie wdrożenia takiej zmiany wraz z innymi stacjami telewizyjnymi, zachowując jednocześnie ramy pełnej transparentności, aby wykluczyć zarzuty działań antykonkurencyjnych, w szczególności tworzenia narzędzia, którego założenia i parametry naruszają uzasadnione interesy reklamodawców.

Stanowisko agencji zostało przekazane uczestnikom koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij