Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Małgorzata Domagalik łączy siły z Kanałem Sportowym

O autorze
2 min czytania 2021-08-27

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja. – Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady – podkreśla Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego.


W premierowym odcinku już w najbliższy piątek o godz. 22 Małgorzatę Domagalik odwiedzi Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni UFC, jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie zawodniczek MMA. Kolejne odcinki w ramówce Kanału Sportowego będą emitowane na żywo w czwartki, o godzinie 22, co najmniej dwa razy w miesiącu. Program będzie podzielony na dwie 45-minutowe części. Pierwsza to rozmowa Domagalik z zaproszonym gościem, w drugiej antena otworzy się na telefony widzów. Pierwszy sezon potrwa do lipca 2022.

– Ta propozycja daje mi możliwość wejścia w świat ludzi, którzy od lat imponują mi nieustanną walką o samych siebie, zwłaszcza w czasach, w których przychodzi nam żyć. To oczywiste, że dla każdego dziennikarza możliwość rozmawiania z nimi, w jakimś sensie w cztery oczy, choć na żywo, jest dla mnie kolejnym zawodowym wyzwaniem – mówi Małgorzata Domagalik, autorka m.in. dwóch książek sportowych, „Kuba” o Jakubie Błaszczykowskim i „W grze” o selekcjonerze Jerzym Brzęczku.

Gdyby niespełna rok temu ktoś powiedział, że Domagalik będzie działać wspólnie z Kanałem Sportowym, pewnie nikt by w to nie uwierzył. Założyciele YouTube’owego medium ostro krytykowali jej książkę „W grze”. W „Stanowisku” Krzysztof Stanowski posunął się nawet do wyrywania z niej kartek i palenia ich w kominku. Kulminacją publicznej polemiki było zaproszenie autorki do flagowego programu KS, „Hejt Parku”. Atmosfera była napięta, recenzja książki Domagalik ostra, a sama autorka… niesłychanie spokojna i odporna na ataki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Czy to już był moment, w którym pomyślałem, że nasze drogi zawodowe się połączą i nawiążemy po niespełna roku współpracę? Na pewno nie, chociaż pani Małgorzata zaimponowała mi w trakcie programu niezwykle swoją odwagą. Samo przyjście do naszego studia, kiedy wiadomo było, że to nie będzie łatwa rozmowa, było dowodem na jej silny charakter. Domagalik wielokrotnie w przeszłości udowodniła, że potrafi ze swoich rozmówców wyciągnąć to, czego nikomu innemu by nie powiedzieli. I jestem niesamowicie podekscytowany tym, że teraz będzie to robić na antenie Kanału Sportowego – podkreśla Smokowski.

W kolejnym odcinku dziennikarka rozmawia m.in. z Rafałem Wilkiem, czterokrotnym medalistą igrzysk paraolimpijskich w handbike’u. Zaproszenie Domagalik przyjął też Jerzy Brzęczek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Producentem programu „Niech gadają!” jest agencja marketingu sportowego Arskom Sport Brokers, której współwłaściciel Rafał Romaniuk jako pierwszy wpadł na pomysł połączenia Małgorzaty Domagalik i Kanału Sportowego. – Gdy obejrzałem Hejt Park z Domagalik, a potem moment, gdy zadzwoniła do studia w trakcie programu z Andrzejem Iwanem, poprosiłem o spotkanie następnego dnia. Pomyślałem, że pani Małgorzata zrobiła już w telewizji wszystko, o czym każdy dziennikarz marzy, ale program sportowy, i to w takim miejscu jak KS, będzie połączeniem ognia z wodą. I ten ogień zobaczyłem od razu w oczach pani Małgorzaty, gdy przedstawiłem jej ten pomysł. Nikt tak jak ona nie potrafi skłonić rozmówców do szczerości i otwartości. Może dlatego, że jest po prostu ciekawa swoich rozmówców. Jestem pewien, że takich rozmów w mediach sportowych jeszcze nie było – podkreśla Romaniuk.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się