„Jakość, która wyprzedza swój czas” – nowa kampania wizerunkowa marki Miele

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jakość, która wyprzedza swój czas” – nowa kampania wizerunkowa marki Miele

Wybór urządzeń AGD najwyższej jakości (i trwałości), to dbałość o środowisko i działanie w duchu zrównoważonego rozwoju. Główne przesłanie nowej, globalnej kampanii Miele realizowanej teraz na polskim rynku, skierowane jest do konsumenta o świadomym i proekologicznym podejściu do zakupów.

Kampania komunikuje trzy filary marki: rzemiosło, funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Podkreśla, że produkty Miele tworzone są tak, by korzystać z nich przez wiele lat – urządzenia testowane są na 20 lat użytkowania. Unikatowa, zaskakująca i angażująca odbiorcę kreacja zaprojektowana została na najwyższym poziomie, by przyciągnąć uwagę konsumentów premium. Kampania realizowana jest w 49 krajach na całym świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Komunikujemy unikatowe i ważne atrybuty marki Miele w niełatwych czasach, kiedy tym bardziej doceniamy pewne wartości. Adresujemy kampanię do świadomego konsumenta, który poszukuje urządzeń najwyższej jakości, wyposażonych w najnowocześniejsze, funkcjonalne technologie, a jednocześnie chce mieć do czynienia z odpowiedzialną marką – mówi Agata Majerska, Brand Activation Manager w Miele Polska.

Pojęcie jakości odnosi się w przypadku Miele również do zrównoważonego rozwoju, będącego osią nowej kampanii. Jak podkreśla Dyrektor Technologii Miele, Stefan Breit, trwałość urządzeń tej marki gwarantuje ich użytkownikom nie tylko zwrot poniesionej inwestycji, ale także świadomość zminimalizowania śladu węglowego w środowisku naturalnym. Miele ogłosiło właśnie, że począwszy od tego roku czyni starania, by wszystkie oddziały Miele na świecie stały się neutralne klimatycznie. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Select World z Hamburga, a niezwykłe wizualizacje stworzył brytyjski fotograf Dan Tobin Smith, bazując na doświadczeniu wielokrotnej współpracy z markami premium.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij