RL Media z kampanią Back To School dla Drugiego Śniadania

Dawtona startuje z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w TV oraz działania online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa RL Media, którą w projekcie wspiera agencja martech & e-commerce SalesTube. Obie agencje należą do Group One.
O autorze
0 min czytania 2021-09-01

Kampania w nurcie „back to school” ma na celu zachęcić rodziców i dzieci do sięgania po zdrowe przekąski z oferty Drugiego Śniadania w kontekście rozpoczęcia roku szkolnego. Bohaterem spotów emitowanych w stacjach TVN i Polsatu jest Albert Einstein, który podkreśla, że tajemnicą każdego sukcesu jest właśnie Drugie Śniadanie.

Kampania startuje wraz z nowym rokiem szkolnym, 1 września. Działania w online obejmują zakup powierzchni display i wideo w programmatic, wysyłkę mailingów i rich media. Spoty do kampanii można obejrzeć na kanale marki.