RL Media z kampanią Back To School dla Drugiego Śniadania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
RL Media z kampanią Back To School dla Drugiego Śniadania

Dawtona startuje z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w TV oraz działania online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa RL Media, którą w projekcie wspiera agencja martech & e-commerce SalesTube. Obie agencje należą do Group One.

Kampania w nurcie „back to school” ma na celu zachęcić rodziców i dzieci do sięgania po zdrowe przekąski z oferty Drugiego Śniadania w kontekście rozpoczęcia roku szkolnego. Bohaterem spotów emitowanych w stacjach TVN i Polsatu jest Albert Einstein, który podkreśla, że tajemnicą każdego sukcesu jest właśnie Drugie Śniadanie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania startuje wraz z nowym rokiem szkolnym, 1 września. Działania w online obejmują zakup powierzchni display i wideo w programmatic, wysyłkę mailingów i rich media. Spoty do kampanii można obejrzeć na kanale marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij