IKEA w nowej kampanii przypomina, że są rzeczy... ważniejsze niż rzeczy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IKEA w nowej kampanii przypomina, że są rzeczy... ważniejsze niż rzeczy

IKEA wystartowała z nową kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. O inne rzeczy w domu, przedmioty, które w nieuchwytny sposób pomagają skupić się na tym co najważniejsze, zadba IKEA.

Na każdym etapie życia stojące przed ludźmi wyzwania są inne, dlatego IKEA tworzy produkty, które poprzez swoją funkcjonalność mają odpowiadać na zmieniające się z biegiem czasu potrzeby. Troska o dom oznacza również troskę o nas samych i nasze relacje, a otaczające przedmioty stają się narzędziem ułatwiającym życie. Dokładnie jak w najnowszej kampanii szwedzkiej marki, gdzie hasło „Witaj w lepszym domu!” nabiera jeszcze bardziej emocjonalnego znaczenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy rozmawiając o trudnych tematach, zastanawiamy się nad funkcjonalnością stołu, przy którym siedzimy? A spędzając czas z ukochanym, czy w ogóle zauważamy, jak wygląda pokój wokół nas? W takich sytuacjach zdecydowanie większe znaczenie ma to, o czym jest rozmowa, jakie płyną z niej doświadczenia oraz możliwość bycia „tu i teraz”. W najnowszym spocie IKEA meble i akcesoria wspierają bohaterów, jednak pozostają niewidoczne, bo nie są w nim najważniejsze. Stół staje się miejscem spotkania, schodki pomocą we wdrapaniu się na górę, a kubek gorącej herbaty nośnikiem uczucia. Fabuła przedstawia sytuacje z codziennego życia w domu – trudną rozmowę nastolatki z rodzicami, poznawanie młodszego braciszka, czy pełen namiętności pocałunek. Każda z postaci skupia się na tym, co czuje, nie na tym co ją otacza – rzeczy nie rozpraszają ich uwagi, mogą się stać niewidzialne, a emocje wychodzą na pierwszy plan.

Kampania jest zgodna z wizją i linią IKEA wspierania prawdziwego, codziennego życia w domu, łącząc je z potrzebami mieszkańców, nie tylko tymi racjonalnymi, ale także emocjonalnymi. To jednocześnie refleksja nad relacjami z najbliższymi w domach oraz mieszkaniach na całym świecie. Skupia się na osobistej hierarchii wartości, co obrazują krótkie sceny zawarte w filmach wideo.

Dom to życie, które się w nim toczy, to bliscy ludzie oraz chwile, które się razem przeżywa, historie, emocje – prawdziwe radości i smutki. W ważnych momentach nie myślimy o przedmiotach – nie musimy, bo to zadanie bierze na siebie IKEA, która dba o to, żebyśmy mogli skupić się na tym, co naprawdę ważne. Domowa przestrzeń urządzona zgodnie z własnymi potrzebami może w nieuchwytny sposób umacniać lepsze samopoczucie, bliskość, poczucie bezpieczeństwa, komfortu oraz szczęścia.

O kampanii

Kampania rusza 1 września br. Obejmuje wiele formatów wideo, w tym 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, 60”, 30”, 15” oraz 6” filmy w internecie. Akcja wspierana będzie w najbliższych miesiącach również poprzez szeroką kampanię display i komunikację w mediach społecznościowych. Idea kreatywna powstała w agencji Instinct Russia. Za reżyserię odpowiedzialny był rosyjski muzyk i filmowiec Ilya Naishuller. Z kolei o polską adaptację zadbała agencja VMLY&R, zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – agencja Garden of Words.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij