e-KonsultantPrawny.pl z szeroką kampanią launchingową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
e-KonsultantPrawny.pl z szeroką kampanią launchingową

W ramach kampanii wprowadzającej produkt na rynek realizowane są liczne, zintensyfikowane działania w mediach elektronicznych. Wśród nich wyróżnić można m.in. obecność w mediach społecznościowych, kampanię w wyszukiwarkach, kampanie linków sponsorowanych czy wizerunkowe kampanie bannerowe.

E-KonsultantPrawny.pl to innowacyjna e-usługa dedykowana przedsiębiorcom. Portal stworzony został przez zespół doświadczonych radców prawnych i prawników specjalizujących się w obsłudze prawnej przedsiębiorstw. W trakcie prac prowadzone były liczne konsultacje z przedstawicielami przedsiębiorstw i organizacji. Pozwoliło to stworzyć e-usługę, która daje użytkownikom wymierne korzyści jednocześnie pozostając prostą i intuicyjną w obsłudze. Trzon oferty portalu stanowią liczne generatory pozwalające w krótkim czasie stworzyć dowolną umowę, bez konieczności znajomości wiedzy prawnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Interaktywna Ideo na zlecenie Perfectum Doradztwo Prawno-Gospodarcze Sp. z o.o. - właściciela portalu e-KonsultantPrawny.pl, realizuje obszerny projekt marketingowo-doradczy, który ma za zadanie skuteczne wprowadzenie usługi na rynek.

W ramach działań konsultingowo-doradczych przeprowadzono liczne badania i analizy obejmujące zarówno zagadnienia związane z biznesową podstawą przedsięwzięcia, badania potrzeb użytkowników, jak i analizy samego portalu i aplikacji pod kątem użyteczności dla użytkownika końcowego.

"Liczne działania e-marketingowe realizowane w ramach tego projektu to połączenie kampanii nastawionych na budowanie rozpoznawalności i wizerunku, jak również mające na celu sprzedaż usługi - to zdecydowanie najlepsze połączenie w przypadku wprowadzania nowego produktu na rynek" - mówi Wojciech Szymański, dyrektor Działu Marketingu Internetowego w Ideo i dodaje: "Bardzo cieszy fakt, iż firmy coraz częściej dostrzegają potrzebę i potencjał tkwiący w zintegrowanych działaniach e-marketingowych. Co istotne - nie są to już tylko  wielkie korporacje".

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij