TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii produktów z linii Tarczyński Naturalnie

Zintegrowana, wielokanałowa kampania Tarczyński obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
O autorze
1 min czytania 2021-09-02

Spoty reklamowe ponownie na ekranach

Od 1 września spoty reklamowe Alles dobre, Alles naturalne! nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki, będą emitowane na antenie wiodących stacji telewizyjnych w naszym kraju. W reklamach widzowie zobaczą znaną już z poprzednich odsłon kampanii bawarską rodzinę, która rozsmakowuje się w wyrobach polskiego producenta – parówkach 100% z szynki z linii Tarczyński Naturalnie.

Mocna obecność w telewizji oraz Internecie

Dwumiesięczna kampania będzie bardzo widoczna zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Producent oprócz spotów telewizyjnych ponownie postawił także na intensywną komunikację w serwisie YouTube, z wykorzystaniem kanału marki Tarczyński. Elementami kampanii będą także lokowania produktu, billboardy sponsorskie w telewizjach śniadaniowych oraz trasa Naturalne Poranki Blisko Natury.

W roli prowadzącej zobaczymy tym razem znaną z wielu programów kulinarnych szefową kuchni Adrianę Marczewską, która w ramach cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury wraz z zaproszonymi gośćmi przygotuje pożywne śniadania, zabierając widzów w miejsca słynące z naturalnych, lokalnych produktów w całej Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy marką, która konsekwentnie realizując swoją misję, inspiruje konsumentów do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Wiemy, że pełnowartościowe śniadania – przygotowane z naturalnych produktów o wysokiej jakości – są bardzo ważnym elementem odpowiednio zbilansowanej diety, dlatego po raz kolejny w kampanii akcent postawiliśmy właśnie na nie – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Relacje z wizyt, w czasie których Adriana przyrządzi poranne posiłki z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie, zobaczymy w programie Pytanie Na Śniadanie oraz na kanale YouTube marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację działań marketingowych odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja KHS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się