Onar wprowadza na rynek własny browar Achtung

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Onar wprowadza na rynek własny browar Achtung

Wraz z premierą nowej płyty, Onar wprowadza na rynek własną markę piwa – Achtung. W specjalnym nagraniu artysta zdradza szczegóły związane ze współpracą z Funky Fluid. Przedsięwzięcie jest dopełnieniem akcji promocyjnej płyty „ACHTUNG”, za którą odpowiedzialna jest agencja marketingowa – Starship.

Projekt „ACHTUNG” to połączenie dwóch pasji Onara: muzyki i piwowarstwa. Nowy album to otwarcie artysty na nowe brzmienia i inspiracje. Do tej pory usłyszeliśmy trzy single zapowiadające wydawnictwo – „Kortyzol” z gościnnym udziałem Kizo oraz Kabe, „Ośmiornicę” z Lipą i Paluchem oraz „Keine Grenzen” z niemieckim raperem Erabim. Płyta dostępna jest w preorderze w limitowanym rozszerzonym wariancie, do którego dołączono kolekcjonerską szklankę i podstawkę do piwa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„ACHTUNG” na rynku ukaże się 1 października, a następnie w sprzedaży pojawi się nowa marka piwa o tej samej nazwie. Do współpracy Onar zaprosił browar rzemieślniczy Funky Fluid, a efektem jest piwo typu Hazy IPA o soczystym, tropikalnym smaku i aromacie, za które odpowiada chmiel sabro. Piwo na rynku pojawi się w specjalnie zaprojektowanej puszce, która designem nawiązuje do albumu artysty. Więcej informacji znajdziecie w zrealizowanym materiale wideo:

Funky Fluid to warszawski browar założony przez dwóch pasjonatów z doświadczeniem w branży – Michała Langiera i Karola Mizielskiego, którzy pojawiają się w nagraniu udostępnionym przez Onara. Pierwszy z nich wiele lat warzył piwo rzemieślnicze jako Langier Beer, drugi natomiast sprzedawał wszelakie piwa kraftowe. Prywatnie z artystą znają się bardzo długi czas. Jak sami mówią – „warzą piwo takie, jakie najbardziej lubią pić, a przy okazji nieustannie udoskonalają jego smak.”

Za koncepcje i koordynację akcji Achtung odpowiedzialna jest agencja marketingu muzycznego Starship prowadzona przez Zbigniewa Niedziałka i Piotra Gąssowskiego. Firma zajmuje się usługami z zakresu doradztwa kreatywnego i biznesowego oraz realizuje aktywacje reklamowe oparte na zaangażowaniu artystów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij