TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki KitKat i konkurs dla Nestlé Polska

Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii marki KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania jest 50 konsol PlayStation5 oraz przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.
O autorze
1 min czytania 2021-09-03

Loteria marki KitKat

Loteria przebiega pod hasłem „Zrób przerwę & graj”. Przyjmowanie zgłoszeń w loterii rozpoczęło się 3 sierpnia i potrwa do 30 września 2021 r.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie produktu promocyjnego (baton KitKat z informacją o loterii na opakowaniu), odczytać znajdujący się wewnątrz opakowania kod i dokonać prawidłowego zgłoszenia na stronie www.GRAJoPS5.pl.  Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał jedną z 50 konsol PlayStation 5.

Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w internecie, w punktach sprzedaży (materiały POS), w prasie handlowej. Komunikacja loteryjna znalazła się również na nośnikach OOH.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanej globalnie grafiki opakowań promocyjnych i strony www na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive. Start kampanii zaplanowany jest od początku sierpnia i potrwa aż do końca września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”

Celem prowadzonego konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS-a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność.  Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł).  Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.