TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Back to School – kampania Value Media dla iSpot

O autorze
0 min czytania 2021-09-03

Wystartowała wrześniowa kampania autoryzowanych salonów i serwisu Apple – iSpot. W związku z powrotem do szkół i na uczelnie, marka kieruje swoją komunikację głównie do uczniów i studentów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją martech & e-commerce SalesTube.

 

Spółki należące do Group One prowadzą dla iSpot działania promocyjne w digitalu. Obejmują one emisję reklam na Facebooku, w Programmatic, Google/Search oraz display.

Kreacje użyte w kampanii nawiązują do lekcji i wykładów. Marka przekonuje, że to właśnie Apple jest „najlepszy w klasie” i dzięki swojej wydajności ułatwi naukę użytkownikom. We wrześniowej zakładce back to school znajdziemy m.in. promocje na kilka modeli komputerów Mac, iPady oraz liczne akcesoria.

Value Media współpracuje z iSpot od 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj