Ruszyła najnowsza kampania edukacyjna polskiej marki okularów MUSCAT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła najnowsza kampania edukacyjna polskiej marki okularów MUSCAT

MUSCAT we współpracy z Tatą Optometrystą rusza z kampanią, w której edukuje Polaków w zakresie zaburzeń widzenia i profilaktyki badania wzroku. Marka zachęca do regularnych badań wzroku oraz buduje pozytywny przekaz wokół noszenia okularów, zwłaszcza w okresie dorastania.

Akcja Back to School ma na celu uświadomienie, jak ważne są regularne badania wzroku i odczarowanie negatywnych emocji związanych z noszeniem okularów korekcyjnych w okresie dorastania. Marka zwraca również uwagę na wpływ pandemii na nasze widzenie – występowanie objawów cyfrowego zmęczenia wzroku oraz rozwoju krótkowzroczności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania w jednej części skupia się na budowaniu świadomości funkcji i zdrowia oczu, a w drugiej na edukowaniu o cyfrowym zmęczeniu wzroku. Marka zaprosiła do współpracy Szymona Zielonkę – doktora nauk o zdrowiu, autora bloga i aplikacji do ćwiczeń wzrokowych, znanego jako Tata Optometrysta. To jeden z nielicznych specjalistów w Polsce, który zajmuje się problemami ze wzrokiem w kontekście nauki i rozwoju dzieci. W ramach kampanii powstał ebook, przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych tematyką wzroku, a w szczególności okularników w wieku dojrzewania, dzieci i ich rodziców.

„10 podróży do świata wzroku” to wyjątkowy przewodnik, który w przystępny sposób przekazuje wiedzę o zaburzeniach widzenia i ich objawach, a także powodach ich występowania. Autorzy publikacji nie ograniczyli się jednak tylko do treści naukowych. W ebooku poruszana jest także tematyka o wymiarze społecznym. Wpływ zeza na postrzeganie przez otoczenie, problemy z nauką wynikające z nierozpoznanego zaburzenia wzroku, zbyt wolny rozwój dziecka względem rówieśników – to zagadnienia, które pokazują, że jakość widzenia oddziałuje na szanse społeczne, proces dojrzewania i kształtowania osobowości.

Właśnie dlatego, w ramach kampanii, marka stawia na budowanie pozytywnego przekazu wokół noszenia okularów. Akcję promuje hasłem #fromgeektochic, które ma na celu odczarować stworzony przez popkulturę podział na nerdów i cool kids. MUSCAT zachęca do wychodzenia poza ramki: łamania stereotypów, zabawy stylem i budowania swojego wizerunku na przekór społecznym oczekiwaniom.

Kampania Back to School ma na celu również edukację Polaków w zakresie objawów cyfrowego zmęczenia wzroku oraz promocję okularów Blue Block, przeznaczonych do pracy przy komputerze.

W dobie pandemii, spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami urządzeń cyfrowych, co nie tylko sprzyja rozwojowi krótkowzroczności, ale również wpływa niekorzystnie na nasz wzrok, powodując szereg dolegliwości: bolesność i zaczerwienienie oczu, wrażliwość na światło, zaburzenia widzenia a także objawy uogólnione - problemy z koncentracją i zaburzenia snu. Szacuje się, że nawet 50% osób korzystających z urządzeń elektronicznych, cierpi na cyfrowe zmęczenie wzroku, zwane również syndromem komputerowego widzenia.

W ramach kampanii firma MUSCAT zaprasza studentów i uczniów powyżej 18. roku życia na bezpłatne badania wzroku do showroomów w całej Polsce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij