„W tym kraju nie ma ról dla ludzi z moim doświadczeniem” – mówi aktor, po czym wciela się w rolę kuriera, aby spróbować sił w nowej branży.
Kampania będzie obejmowała serię reklam, które z przymrużeniem oka przedstawiają zalety różnych zawodów, jakie można wykonywać dzięki znalezieniu zatrudnienia na portalu OLX.
Zobacz również
W pierwszym odcinku serii, zatytułowanym „Odjazdowa robota”, Tomek Oświeciński wciela się w rolę kuriera, który poznaje zalety pracy dostarczyciela przesyłek. „Dobra robota” kuriera została przedstawiona przez bohatera jako niemonotonna praca, będąca okazją do poznania nowych ludzi i sprawiania im radości.
„Szukasz pracy, w której nie ma miejsca na nudę? Wejdź na OLX – tam znajdziesz” – słyszymy w podsumowaniu spotu.
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Lucky Luciano Pictures, natomiast za kreację odpowiedzialna jest agencja BBDO WWA.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Praca kuriera, jako ekscytujące zajęcie, została przedstawiona w najnowszej reklamie DHL, w której dostarczyciel przesyłki pokonuje wyzwania, by doręczyć paczkę Jamesowi Bondowi.
PS 2
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX – przy tworzeniu youtube’owego cyklu poświęconemu 52 różnym zawodom wraz z kanałem „Do Roboty”. Celem materiałów jest promocja kategorii OLX Praca.
PS 3
OLX i Malcolm XD ożywili legendę polskiego internetu, czyli Fanatyka, w serii spotów promujących opcję wypożyczalni na portalu.