Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomek Oświeciński wciela się w nowe role, znajdując pracę na OLX – rusza nowa kampania portalu

Tomek Oświeciński wciela się w nowe role, znajdując pracę na OLX – rusza nowa kampania portalu
OLX prezentuje nową kampanię, w której aktor Tomek Oświeciński przez najbliższe tygodnie będzie wcielał się w nowe role, udowadniając, że portal jest dobrym miejscem na znalezienie pracy.
O autorze
1 min czytania 2021-09-07

„W tym kraju nie ma ról dla ludzi z moim doświadczeniem” – mówi aktor, po czym wciela się w rolę kuriera, aby spróbować sił w nowej branży.

Kampania będzie obejmowała serię reklam, które z przymrużeniem oka przedstawiają zalety różnych zawodów, jakie można wykonywać dzięki znalezieniu zatrudnienia na portalu OLX.

W pierwszym odcinku serii, zatytułowanym „Odjazdowa robota”, Tomek Oświeciński wciela się w rolę kuriera, który poznaje zalety pracy dostarczyciela przesyłek. „Dobra robota” kuriera została przedstawiona przez bohatera jako niemonotonna praca, będąca okazją do poznania nowych ludzi i sprawiania im radości.

„Szukasz pracy, w której nie ma miejsca na nudę? Wejdź na OLX – tam znajdziesz” – słyszymy w podsumowaniu spotu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję kampanii odpowiada agencja Lucky Luciano Pictures, natomiast za kreację odpowiedzialna jest agencja BBDO WWA.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Praca kuriera, jako ekscytujące zajęcie, została przedstawiona w najnowszej reklamie DHL, w której dostarczyciel przesyłki pokonuje wyzwania, by doręczyć paczkę Jamesowi Bondowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX – przy tworzeniu youtube’owego cyklu poświęconemu 52 różnym zawodom wraz z kanałem „Do Roboty”. Celem materiałów jest promocja kategorii OLX Praca.

PS 3
OLX i Malcolm XD ożywili legendę polskiego internetu, czyli Fanatyka, w serii spotów promujących opcję wypożyczalni na portalu.