Po dwukrotnym opóźnieniu premiery i kilkunastu miesiącach wyczekiwania na kolejną część przygód Jamesa Bonda w filmie „No Time to Die” fani wreszcie otrzymali potwierdzenie – premiera kinowego hitu z agentem 007 będzie miała miejsce 30 września.
Wraz z pojawieniem się oficjalnej zapowiedzi filmu, ruszyła kampania reklamowa sponsora produkcji – firmy DHL. Reklama przedstawia krótką, ale intensywną podróż kuriera sieci DHL, który ma za zadanie dostarczyć paczkę w ręce samego Jamesa Bonda. Pracownik firmy dostawczej musi jednak stanąć przed wyzwaniem, by dostarczyć paczkę agentowi, który uczestniczy w niebezpiecznym i widowiskowym pościgu ulicami Szanghaju. Ostatecznie kurier, zachowując zimną krew, z pełnym profesjonalizmem dostarcza paczkę wprost do rąk adresata.
Zobacz również
Spot, przygotowany przez agencję 180 Amsterdam, nawiązuje ściśle do klimatu serii filmów o Jamesie Bondzie. W reklamie widać kultowego Aston Martin DB5, który pojawił się w filmach „Jutro nie umiera nigdy”, „Skyfall” i „Spectre”. W tle ulicznego pościgu z udziałem kaskaderów można usłyszeć utwór pochodzący ze ścieżki dźwiękowej filmu „Szpieg, który mnie kochał”.
– Kampania jest kwintesencją Bonda, pełna energii i humoru z przymrużeniem oka, a jednocześnie mocno osadzona w świecie DHL. Przesłanie jest takie, że DHL jest partnerem logistycznym, na którym można polegać, nawet jeśli misja jest nietypowa lub złożona – powiedziała Monika Schaller, wiceprezes DHL ds. komunikacji korporacyjnej, zrównoważonego rozwoju i marki.
Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz na kanałach cyfrowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Operatorem filmowym, pracującym nad spotem, był Linus Sandgren, który brał udział w przygotowaniu reklamy ekspresów do kawy De’Longhi z Bradem Pittem w roli głównej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Zatrudnienie kaskaderki i reklama w klimacie filmu akcji to sposoby na promocję Dubaju prowadzoną przez Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu oraz Emirates Airline.
PS3
Rosyjska telefonia komórkowa również zdecydowała się na reklamę czerpiącą inspiracje z kina akcji. W spocie widzimy Bruce’a Willisa jako agenta rosyjskiego, co w rzeczywistości jest zasługą technologii deepfake.