„Zielony Kierunek” – akcja firm Green Cell, North.pl i Precio.pl

O autorze
1 min czytania 2021-09-07

Już po raz drugi firmy Green Cell i North zachęcają do pomocy planecie w ramach akcji „Zielony kierunek”. W drugiej odsłonie akcji firmom towarzyszy Precio.pl – sprzedawca laptopów poleasingowych – propagujący zakup używanego sprzętu zgodnie ze swoim mottem „Nowe nie zawsze jest lepsze”. „Zielony kierunek” będzie dla klientów źródłem praktycznej wiedzy i inspiracji w zakresie walki z elektrośmieciami, recyklingu, naprawy i ponownego wykorzystania sprzętu elektronicznego.


Zmiany klimatyczne, masowe wymieranie gatunków, postępujące zanieczyszczenie środowiska – to problemy, z którymi obecnie zmaga się cały świat. Aby skutecznie poprawić stan planety, niezbędne są zmiany w każdej dziedzinie życia.

O tym, jak duży wpływ na środowisko mają codzienne wybory użytkowników sprzętu elektronicznego, firmy Green Cell i North przekonywały już podczas pierwszej odsłony akcji „Zielony kierunek”. By ograniczyć ilość elektrośmieci, zamiast wyrzucać stary sprzęt, wystarczy wymienić zużyte lub uszkodzone elementy (np. baterie). Obie firmy od lat są zaangażowane w działania proekologiczne. Green Cell oferuje baterie do smartfonów, laptopów, elektronarzędzi, urządzeń domowych, a poprzez swoje działania wspiera rozwój elektromobilności. North proponuje klientom części zamienne do sprzętów RTV i AGD oraz edukuje na temat samodzielnej naprawy urządzeń.

Dzięki drugiej edycji akcji klienci dowiedzą się jeszcze więcej o ekologicznych rozwiązaniach dotyczących zakupu i użytkowania sprzętu elektronicznego. Firma Precio ukaże, jakie korzyści – dla użytkowników komputerów i planety – płyną z wyboru sprzętu poleasingowego. Zgodnie z mottem „Nowe nie zawsze jest lepsze” postara się przekonać, że nowe sprzęty nie muszą być wcale bardziej funkcjonalne czy przyjazne dla użytkowników niż te pochodzące z drugiej ręki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Zielony kierunek” ma inspirować i edukować. W jej ramach klienci będą mogli zapoznać się z serią eksperckich artykułów prezentujących rzetelne informacje na temat zagrożeń środowiskowych i racjonalnego korzystania ze sprzętu elektronicznego. Dowiedzą się, jak w prosty sposób przedłużyć lub dać nowe życie komputerom i smartfonom oraz co zrobić, by niepotrzebny sprzęt mógł zostać ponownie wykorzystany bez szkody dla planety. Podczas akcji nie zabraknie także licznych okazji do interakcji i wymiany doświadczeń w social mediach. Zainteresowani ekologią będą mogli wziąć udział w ciekawych konkursach. Na klientów czekają także atrakcyjne rabaty zachęcające do skorzystania z oferty firm.

Organizatorzy akcji „Zielony kierunek” wierzą, że ich działania przyczynią się długoterminowych zmian w zakresie wyborów konsumentów, pomogą zmniejszyć zużycie surowców nieodnawialnych i przedłużyć cykl życia produktów, a także skłonią inne marki do podejmowania proekologicznych rozwiązań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się