Marcin Jaworski dołącza do Brandscope

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Jaworski dołącza do Brandscope

Jako dyrektor ds. PR, Marcin Jaworski będzie rozwijał oddział Brandscope w Warszawie. Jego zadaniem będzie też doradztwo strategiczne dla zarządu spółki w zakresie rozwoju biznesu.

Marcin Jaworski przez ostatnie pięć i pół roku był rzecznikiem prasowym oraz ekspertem ds. komunikacji i edukacji w Biurze Rzecznika Finansowego. Wcześniej, do 2016 r., zajmował stanowisko rzecznika prasowego Grupy Warta, gdzie na początku – od 2010 r. - pracował jako analityk w departamencie e-marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez wiele lat był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń. W latach 2005-2010 pracował jako dziennikarz w „Gazecie Prawnej”. Wcześniej redaktor naczelny „Dziennika Ubezpieczeniowego” i „Miesięcznika Ubezpieczeniowego”, dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Ubezpieczeniowej” i dziennikarz w „Gazecie Finansowej”. Dwukrotnie – w latach 2006 i 2009 – uznawany za Dziennikarza Ubezpieczeniowego Roku przez kapitułę konkursu organizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarstwa uczył się w ramach działalności w Stowarzyszeniu Młodych Dziennikarzy „Polis”.

– Rozwijamy się i wzmacniamy naszą pozycję jako lidera w komunikacji sektora finansowego, stąd pozyskanie do naszego zespołu Marcina Jaworskiego. Jego praca w administracji państwowej, dużej korporacji oraz wiodących mediach ogólnopolskich i branżowych, to unikalny mix doświadczeń, który będziemy chcieli spożytkować do dalszego rozwoju naszej firmy – mówi Wojciech Makać, prezes Brandscope.

Wyjaśnia, że widzi duży potencjał w realizowaniu dla klientów projektów o charakterze edukacyjnym czy pokazujących odpowiedzialność społeczną spółek. Firma chce też rozwijać usługi kontent marketingu, z szerszym wykorzystaniem formatów audio i video. Chce też wspierać klientów w budowaniu własnych kanałów komunikacji pozwalających na dotarcie do wybranych grup klientów czy współpracowników. Nie zamierza oczywiście zaniedbywać relacji z mediami tradycyjnymi.

– Zdecydowałem się dołączyć do Brandscope, gdyż przez wiele lat współpracy z osobami tworzącymi firmę przekonałem się, że ich kreatywność pozwala dostrzegać ciekawe tematy, identyfikować nisze rynkowe i wprowadzać coraz to nowsze rozwiązania. Jako dziennikarz otrzymywałem od nich bardzo ciekawe i inspirujące materiały. Współpracowaliśmy też przy projekcie realizowanym dla wiodącego ubezpieczyciela. Przez ostatnie lata obserwowałem też efekty ich pracy w postaci kreatywnych publikacji szeroko publikowanych w mediach – mówi Marcin Jaworski, dyrektor ds. PR w Brandscope.

Dodaje, że szczególnie ważny jest unikalny profil działalności firmy. Wspiera ona swoich klientów nie tylko w obszarze tradycyjne rozumianego PR. Koncentruje się na komunikacji produktowej, która ma prowadzić do konkretnych efektów w postaci większego popytu ze strony klientów. Skutecznie wspiera klientów w dotarciu z ważnymi informacjami do własnych sieci sprzedaży, agentów, franczyzobiorców itp.

– Większość klientów pracuje z Brandscope przez wiele lat, niektórzy niemal od początku 11-letniej działalności naszej firmy. To pokazuje, że oferujemy im wysoką jakość usług, przynosimy konkretne i mierzalne efekty, a także trzymamy rękę na pulsie trendów rynkowych, identyfikując nowe rozwiązania i możliwości z korzyścią dla naszych klientów – mówi Wojciech Wężyk, wiceprezes Brandscope.

W portfolio firmy Brandscope znajdują się takie podmioty jak: towarzystwa ubezpieczeniowe Allianz, Compensa, Generali, Ergo Hestia, Saltus, Warta; firmy brokerskie jak Aon, EIB, Grupa MAK; firmy assistance Global Assistance Polska, Mondial Assistance; firmy pośrednictwa ubezpieczeniowego i finansowego: Grupa ANG, CUK Ubezpieczenia, Superpolisa Ubezpieczenia, Unilink oraz szeregiem podmiotów z szeroko pojętego rynku usług finansowych np. Best, eFaktor, Masterlease, Związek Przedsiębiorstw Finansowych. Realizuje też projekty dla firm z sektora energetycznego np. Axpo Polska, Energa, Energia Polska, Opeus oraz rynku nieruchomości np. Echo Investment, Olivia Business Center.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij