TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health

Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol. Dżemy, syropy, a teraz herbatki owocowe (Herbaciany Ogród) brzmią jak idealne połączenie na zbliżającą się jesień.
O autorze
0 min czytania 2021-09-08

W wyniku przetargu marka Herbapol wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej. W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.

Kampania będzie obecna w TV i internecie.

Za koncepcję i realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Realizacją spotu zajęło się studio Watchout z Szymonem Pawlikiem w roli reżysera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj