Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health

Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol. Dżemy, syropy, a teraz herbatki owocowe (Herbaciany Ogród) brzmią jak idealne połączenie na zbliżającą się jesień.

W wyniku przetargu marka Herbapol wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej. W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie obecna w TV i internecie.

Za koncepcję i realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Realizacją spotu zajęło się studio Watchout z Szymonem Pawlikiem w roli reżysera.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij