Telemedi wybrało Havas PR Warsaw do wsparcia komunikacyjnego globalnej ekspansji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Telemedi wybrało Havas PR Warsaw do wsparcia komunikacyjnego globalnej ekspansji

Telemedi, szybko rozwijająca się polska firma oferująca rozwiązania cyfrowej platformy opieki zdrowotnej dla sektorów medycznego i ubezpieczeń, wybrała agencję HAVAS PR do obsługi działań komunikacyjnych obejmujących międzynarodową ekspansję marki.

Telemedi jest zaufanym partnerem w cyfrowej opiece zdrowotnej dla ponad 100 renomowanych organizacji z 20 państw, w tym m.in. Generali, Signal Iduna, Mondial Assistance, Uniqua, Compensa czy PZU Zdrowie. Telemedi dostarcza nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ponieważ celem Telemedi na ten i przyszły rok jest wzmocnienie działań sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych, w tym w Hiszpanii, szukaliśmy kompetencji polegających na doświadczeniu i rozumieniu rynku telemedycznego. Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z HAVAS ze względu na międzynarodowy zespół projektowy z udokumentowanymi realizacjami w branży, w której działamy. Agencja wykazała świetne zrozumienie zarówno aktualnych wyzwań sektora ochrony zdrowia, jak i potrzeb marki Telemedi. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi przy międzynarodowej ekspansji – mówi Paweł Sieczkiewicz, CEO Telemedi.

– Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc w komunikacji kolejnej polskiej firmy, która zyskała już zaufanie dużych partnerów i rusza na podbój zagranicznych rynków. Telemedi to marka, która wnosi wartość dodaną do jednej z najważniejszych dziedzin życia – naszego zdrowia, a przez to idealnie wpisuje się w ideę bycia meaningful. Jesteśmy szczęśliwi, że coraz częściej możemy pomagać w takich dużych i wyjątkowych projektach dzięki naszej doskonale działającej sieci – mówi Tomasz Lis, Dyrektor Zarządzający HAVAS PR Warsaw.

Zakres działań Havas PR Warsaw dla Telemedi to współtworzenie strategii komunikacyjnej na rynku hiszpańskim, obsługa biura prasowego marki, a także bezpośrednia koordynacja działań komunikacyjnych w Hiszpanii, a docelowo również na innych rynkach. Główną osobą odpowiedzialną za projekt po stronie agencji jest Jarosław Bukowski, Consulting Director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij