TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Provident zachęca do realizacji planów w nowej odsłonie kampanii

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

W najnowszej odsłonie kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich do realizacji marzeń i planów. Nowym i zwracającym uwagę elementem komunikacji jest trójka ekscentrycznych muzyków, będąca głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.

– Piosenka „Mam plan” zawsze była ważnym i rozpoznawalnym elementem komunikacji marki Provident. Tym razem jednak postanowiliśmy z niej zrobić mechanizm kreatywny: śpiewana przez zabawny zespół muzyków, uruchamia pozytywną zmianę w życiu bohaterów – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw. 

– W najnowszej kampanii chcieliśmy przemycić sporą dawkę dobrego humoru, która podkreśla główny przekaz komunikacyjny marki oparty na słowach – „Mam plan” – dodaje Marcin Nowak.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing