Provident zachęca do realizacji planów w nowej odsłonie kampanii

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

W najnowszej odsłonie kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich do realizacji marzeń i planów. Nowym i zwracającym uwagę elementem komunikacji jest trójka ekscentrycznych muzyków, będąca głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.

– Piosenka „Mam plan” zawsze była ważnym i rozpoznawalnym elementem komunikacji marki Provident. Tym razem jednak postanowiliśmy z niej zrobić mechanizm kreatywny: śpiewana przez zabawny zespół muzyków, uruchamia pozytywną zmianę w życiu bohaterów – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw. 

– W najnowszej kampanii chcieliśmy przemycić sporą dawkę dobrego humoru, która podkreśla główny przekaz komunikacyjny marki oparty na słowach – „Mam plan” – dodaje Marcin Nowak.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing