Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W Goodvalley uważamy, że powinniśmy oferować konsumentom nie tylko dobre produkty wytworzone w sposób zrównoważony, ale również rzetelną informację o marce, która ułatwi dokonanie świadomych wyborów. Etyka i klarowność komunikacji jednocześnie naszym zdaniem nie stoi w sprzeczności z formą, która może być interesująca i stanowić dodatkową wartość dla konsumenta. Dlatego z entuzjazmem dołączamy do grona podmiotów, które poprzez współpracę dążą do tworzenia najwyższych standardów w reklamie – mówi Jacek Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Goodvalley.

 

 – Z wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Goodvalley. Cieszymy się, że wspólnie będziemy działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i umacniania działań Związku w zakresie promowania wysokich standardów reklamy w Polsce – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

 

Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.

Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku. W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Organizacja liczy obecnie 31 członków. Rada Reklamy jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij