Kaufland ogłasza huczne obchody 20. urodzin w jubileuszowej kampanii

Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już 20 lat. Sieć zachęca do wspólnego świętowania wszystkich klientów, dla których przygotowała urodzinowe niespodzianki, konkursy i promocje. Huczne obchody jubileuszu otwiera wyjątkowa kampania „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

W emocjonalnym spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia młodej kobiety i kluczowe decyzje, jakie podjęła w ciągu ostatnich 20 lat. Życie bohaterki jest pełne wyborów, ale na każdym kroku towarzyszy jej Kaufland. Nostalgiczny charakter reklamy podkreśla znany na całym świecie utwór Roya Orbisona pt. „You Got It” w nowej aranżacji zrealizowanej specjalnie na zlecenie sieci. Na dalszych etapach kampanii zadebiutują kreacje video dotyczące pracowników oraz partnerów biznesowych. Emisja spotów w telewizji, muzycznych i filmowych serwisach streamingowych, radiu oraz w kinach potrwa do końca października. Kampania będzie widoczna również w outdoorze, tj. na billboardach w największych polskich miastach oraz na przestrzeni reklamowej autobusów miejskich. Warto również śledzić profil sieci w social mediach, gdzie będzie można znaleźć wiele angażujących treści i wziąć udział w atrakcyjnych konkursach.

– Okrągłe urodziny naszej sieci są doskonałą okazją do wspólnego świętowania, do którego zapraszamy wszystkich klientów. Kaufland już od 20 lat jest miejscem otwartym na potrzeby konsumentów, przez co towarzyszymy im zarówno na co dzień, jak i w ważnych momentach życia. Hasło kampanii brzmi – „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”, ponieważ od samego początku istnienia naszej sieci staramy się zagwarantować klientom najlepsze doświadczenia zakupowe – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystne ceny i profesjonalną obsługę – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Koncepcję kampanii opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję spotów odpowiada firma FEELMOVIE. Dom mediowy The Media Insight uczestniczył w projekcie na etapie zakupu mediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj