PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU i będzie współpracować liderem rynku ubezpieczeniowego także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL.

Agencja rozpoczęła pracę dla PZU jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jest mi niezmiernie miło poinformować, że po niecałym roku od rozpoczęcia współpracy w zakresie ATL, PZU zdecydowało o ponownym zaproszeniu nas do przetargu, tym razem dotyczącego BTL, który wygraliśmy. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i zauważenie wysiłku włożonego przez zespół Leo Burnett Warszawa w budowanie efektywnej komunikacji. Praca dla jednej z najbardziej rozpoznawanych polskich marek jest dla nas wyróżnieniem. Dołożymy starań by i tym razem wygrany przetarg stał się fundamentem długotrwałej kooperacji – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij