Decathlon oferuje swoje produkty na polskim rynku już od 2001 roku. Na terenie naszego kraju powstało do tej pory 60 sklepów Decathlon, w których znajduje się wyposażenie do ponad 90 dyscyplin sportowych, w tym do futsalu. W Decathlonie można znaleźć m.in. buty do gry na hali oraz odzież do codziennego użytku sportowego, w tym koszulki, spodenki czy getry.
– Cieszymy się, że marka Decathlon została partnerem sportowym STATSCORE Futsal Ekstraklasy – mówi Maciej Karczyński, prezes zarządu Futsal Ekstraklasa. – Nasi zawodnicy podczas turnieju Wilanów Futsal Cup mieli już szansę przetestowania piłki marki Kipsta należącej do Decathlon i przekonali się o jej świetnej jakości – dodaje Karczyński.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Jesteśmy podekscytowani partnerstwem ze STATSCORE Futsal Ekstraklasą – mówi Dariusz Berger, lider piłki nożnej Decathlon Polska. – To dla nas możliwość dotarcia do osób, które kochają futsal i regularnie uprawiają tę dyscyplinę. Dzięki naszej współpracy będziemy rozwijać ten sport w Polsce, a także tworzyć jeszcze lepsze sprzęty dedykowane futsalowi – dodaje Berger.