Dr. Oetker ponownie w programie MasterChef

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dr. Oetker ponownie w programie MasterChef

Już po raz 10-ty możemy śledzić losy uczestników. Co tydzień przepisy, emocje, zabawa, pozytywna rywalizacja i zaskakujące efekty będą zaskakiwać widzów. Tradycyjnie wśród konkurencji nie zabraknie słodkich zadań, w których produkty Dr. Oetkera sprawdzają się idealnie.

Podobnie jak w poprzedniej edycji w spiżarni MasterChefa znalazł się dedykowany regał z asortymentem z linii Ze świata natury oraz wybranymi artykułami do pieczenia z linii klasycznej. Do tego grona dołączą również dekoracje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W każdym poświęconym słodkościom odcinku zobaczymy mogli zobaczyć aktywne i pasywne wykorzystanie produktów Dr. Oetkera, a także w trakcie trwania programu wyświetlane będą trzy rodzaje billboardów sponsorskich: dla produktów waniliowych, ekstraktów naturalnych oraz dla drożdży suszonych instant.

Uzupełnieniem działań w TV będą aktywności online na stronie masterchef.tvn.pl oraz player.pl w postaci animacji graficznych z naszymi produktami, emisji spotów telewizyjnych i billboardów sponsorskich oraz bezpośrednie linkowania do produktów.

Pierwszy odcinek rywalizacji już za nami, każdy następny w niedziele o godz. 20:00, na antenie TVN.

Emisja programu wraz powtórkami potrwa do lutego 2022.

Za strategie, planowanie i zakup mediów standardowych oraz projektów non standard dla klienta Dr. Oetker odpowiada zespół Joanny Bosakirskiej z Media Direction OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij