Przed meczem NFL , w którym Carolina Panthers zmierzyło się z New York Jets, Pantery zadebiutowały w technologii mieszanej rzeczywistości, która dała fanom możliwość oglądania animacji wchodzącej w interakcję z ludźmi i stadionem w czasie rzeczywistym.
Carolina Panthers wypuściło na boisko ogromnego drapieżnego kota, który w obecności ludzi zgromadzonych na stadionie, rozszarpał flagę NY Jets. Zwierzę było efektem wykorzystania technologii rzeczywistości mieszanej (ang. mixed reality), która łączy w sobie elementy świata rzeczywistego i wirtualnego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W nagraniu zamieszczonym na Twitterze Carolina Panters widać, jak pomnik drapieżnej pantery ustawiony przed stadionem Bank of America, nagle ożywa. Zwierzę wdrapuje się na tablicę wyników, zrywa flagę przeciwnika, a następnie wyskakuje na środek stadionu wśród zgromadzonych na nim ludzi.
W żartobliwych komentarzach internauci zauważyli niecodzienny spokój wśród ludzi „zaatakowanych” przez zwierzę. Fani zgromadzeni na boisku nie widzieli jednak wizualizacji, ponieważ była ona widoczna jedynie na telebimie oraz mogła zostać uwieczniona na nagraniach dzięki smartfonom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Trójwymiarowe reklamy są coraz bardziej popularne ze względu na to, że skuteczniej przyciągają uwagę odbiorców. Lew skaczący na przechodniów czy wieloryb w centrum Nowego Jorku to niektóre z przykładów zdumiewających wizualizacji 3D.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dzięki technologii deepfake w reklamie rosyjskiej telefonii komórkowej można zobaczyć Bruce’a Willisa, który w rzeczywistości nie brał bezpośredniego udziału w nagraniu spotu.