Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karolina Kałużyńska została Head of Communications w Gameset

Karolina Kałużyńska, która do tej pory pełniła funkcję PR Managerki agencji gaming marketingu Gameset, awansowała na stanowisko Head of Communications.
O autorze
1 min czytania 2021-09-13

Karolina Kałużyńska dołączyła do grona team leaderów w strukturze agencji gaming marketingu Gameset. Jako Head of Communications odpowiada za zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz wewnętrzną w firmie, a także wsparciem PR projektów realizowanych dla klientów agencji. Do Karoliny raportuje Wojciech Grzegorzyca, który dołączył do zespołu w czerwcu jako Communications Specialist.

Kałużyńska dołączyła do Gamesetu w sierpniu 2020 roku. Jako PR Managerka była odpowiedzialna za strategię komunikacji, reprezentację agencji na wydarzeniach branżowych, media relations i prowadzenie kanałów społecznościowych. Wcześniej zdobywała doświadczenie z zakresu komunikacji w branży gamingu i e-sportu przy realizacji projektów i stałej obsłudze klientów w Monday, gdzie odpowiadała za takie marki jak Intel czy Electronic Arts. Karolina jest także ambasadorką międzynarodowej organizacji Women in Games i w ramach pracy w Gameset angażuje się w działania mające na celu wsparcie kobiet w gamingu i e-sporcie.