Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds ASICS

7. Cracovia Półmaraton Królewski wpisuje się w najnowszą, globalną kampanię ASICS pod hasłem Uplifting Minds. Ponadto, marka została sponsorem technicznym wydarzenia. Impreza odbędzie się 17 października.
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

7. Cracovia Półmaraton Królewski to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Wyjątkowa trasa prowadzi wśród najważniejszych zabytków oraz malowniczych uliczek Krakowa. Bieg jest organizowany od 2014 roku, a jego niewątpliwą atrakcją jest meta zlokalizowana w TAURON Arenie.

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa także dlatego, że wpisuje się w globalną kampanię Uplifting Minds realizowaną przez sponsora technicznego, markę ASICS. Jej celem jest pobudzenie ludzkich umysłów za pomocą aktywności fizycznej. 7. Cracovia Półmaraton Królewski wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń promujących kampanię w ramach Mind Run. ASICS zachęca biegaczy do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł. Globalna, dedykowana platforma „Mind Uplifter” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada w czasie rzeczywistym realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie.

– Półmaraton w Krakowie to prawdziwe święto biegania. Nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na ekspozycję naszych wartości, które są zgodne z filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport ułatwia radzenie sobie ze stresem czy izolacją społeczną wywołaną przez pandemię. Naszym celem jest inspirowanie do podejmowania aktywności fizycznej niezależnie od okoliczności czy stopnia zaawansowania. Wspólnie z organizatorami będziemy pobudzać umysły biegaczy, aby czerpali z ruchu jak najwięcej korzyści – powiedział Daniel Bogacki, ASICS Activation Specialist.

– Ubiegły rok był dla nas olbrzymim wyzwaniem. W wyniku obostrzeń byliśmy zmuszeni przełożyć imprezę masową, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wreszcie spotkamy się na starcie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z ASICS będziemy świętować sukces nie tylko organizacyjny, ale także frekwencyjny, co ma szczególne znaczenie w trudnych i wymagających czasach pandemii – dodał Krzysztof Kowal, dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach sponsoringu technicznego, ASICS dostarczy uczestnikom koszulki z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ufunduje również nagrody dla czołowych biegaczy. Tegoroczna współpraca uwzględnia także wsparcie 14. Biegu Trzech Kopców. Ponadto, w zawodach wezmą udział przedstawiciele grupy biegowej ASICS Frontrunner.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się