Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NEONET

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NEONET

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień.

NEONET w maju bieżącego roku rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas m.in. znana modelka – Joanna Krupa, wybitny szef kuchni – Michel Moran, a także popularny prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji podkreśla wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, jest gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji, marka pokazuje jak łatwe mogą być zakupy elektroniki domowej. Działania w ramach aktualnej kampanii, to już kolejny etap tworzenia przez NEONET wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej dla Klientów w tym segmencie.

– Poszukując sprzętów domowego użytku, często dążymy do znalezienia niezawodnych rozwiązań, które od razu sprawdzą się w warunkach naszego życia codziennego. To właśnie staraliśmy się uchwycić w nowej reklamie NEONET, przy okazji zachowując humorystyczny ton i pokazując dobre zrozumienie potrzeb kupujących – komentuje Zygmunt Chajzer.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

– Cieszymy się, że nasza kampania wizerunkowo-produktowa nie zwalnia tempa i możemy przedstawić światu kolejnego ambasadora marki NEONET. To efekt sukcesywnego rozwijania naszej głównej platformy komunikacyjnej wokół hasła: „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Jej kreatywnym dopełnieniem jest udział w nowym spocie Zbigniewa Chajzera. Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta. Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach NEONET każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje – podkreśla Tomasz Siedlecki, Dyrektor w NEONET.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij