Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NEONET

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień.
O autorze
1 min czytania 2021-09-16

NEONET w maju bieżącego roku rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas m.in. znana modelka – Joanna Krupa, wybitny szef kuchni – Michel Moran, a także popularny prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji podkreśla wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, jest gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji, marka pokazuje jak łatwe mogą być zakupy elektroniki domowej. Działania w ramach aktualnej kampanii, to już kolejny etap tworzenia przez NEONET wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej dla Klientów w tym segmencie.

– Poszukując sprzętów domowego użytku, często dążymy do znalezienia niezawodnych rozwiązań, które od razu sprawdzą się w warunkach naszego życia codziennego. To właśnie staraliśmy się uchwycić w nowej reklamie NEONET, przy okazji zachowując humorystyczny ton i pokazując dobre zrozumienie potrzeb kupujących – komentuje Zygmunt Chajzer.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że nasza kampania wizerunkowo-produktowa nie zwalnia tempa i możemy przedstawić światu kolejnego ambasadora marki NEONET. To efekt sukcesywnego rozwijania naszej głównej platformy komunikacyjnej wokół hasła: „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Jej kreatywnym dopełnieniem jest udział w nowym spocie Zbigniewa Chajzera. Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta. Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach NEONET każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje – podkreśla Tomasz Siedlecki, Dyrektor w NEONET.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się