Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Eko-kubki od Królewskiego będą dostępne na meczach Legii Warszawa

O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Jeden eko-kubek zamiast tysiąca plastikowych kubeczków. Takie proekologiczne rozwiązanie proponuje kibicom Legia Warszawa wraz ze swoim wieloletnim sponsorem – piwem Królewskie. Już od najbliższego meczu zespołu Mistrza Polski z Górnikiem Łęczna (19 września) można je będzie kupić w kioskach piwnych Królewskiego na promenadach obiektu.

Stadion Legii w Warszawie jest pierwszym w PKO Bank Polski Ekstraklasie, gdzie tysiące kibiców będzie mogło skorzystać ze specjalnych eko-kubków w barwach swojego Klubu i wspólnie dbać o środowisko naturalne.

Po zapłaceniu jednorazowej kaucji w wysokości 10 zł, eko-kubek może być wielokrotnie wykorzystany podczas meczu. Przy każdym zamówieniu kubek jest wymieniany, a po wydarzeniu kibic może go zwrócić w kiosku na stadionie lub zachować jako pamiątkę.

– Nowe rozwiązanie jest w stu procentach zero waste. Ogranicza ilość śmieci i pomaga zachować czystość na stadionie, doskonale wpisując się w rosnące na znaczeniu trendy pro-środowiskowe. Z drugiej strony to świetna pamiątka dla kibiców, którą można cieszyć się także w domu – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego w Grupie Żywiec (producent piwa).

– Aktywności proekologiczne są częścią społecznej i edukacyjnej misji Legii Warszawa. Cieszymy się, że dwie duże warszawskie marki o długim stażu współpracy mają podobny sposób postrzegania rzeczywistości i razem możemy zaproponować rozwiązania przyjazne środowisku, w dodatku z akcentami klubowymi. Zapraszamy w niedzielę na Łazienkowską – mówi Iza Kuś, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Legii Warszawa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eko-kubek jest stworzony z materiału, który w 100 proc. nadaje się do recyclingu i po zużyciu zostanie ponownie przetworzony. Jest sztywniejszy niż jednorazówka, odporny na zniszczenia, można go myć i wyparzać i dzięki temu używać przez długi czas. Jest też bardziej poręczny. Dzięki klipsowi mocującemu pusty kubek nie zajmuje rąk. Wystarczy go zawiesić np. za pasek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się