Zintegrowana kampania marketingowa loterii ESET

Użytkownicy programu antywirusowego ESET mogą powalczyć o Forda Mustanga i wiele innych nagród w nowej loterii marki. Kampania marketingowa promująca akcję obejmuje działania w OOH, digitalu, social mediach, a także z obszaru influencer marketingu.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Agencja KERRIS Group wypromuje loterię organizowaną przez ESET między 1 września a 15 grudnia br., w której można wygrać Forda Mustanga GT, hulajnogi elektryczne oraz karty podarunkowe do sieci Decathlon.

Aby wziąć udział w loterii należy w trakcie trwania akcji kupić jeden ze wskazanych programów antywirusowych ESET do ochrony domowego komputera, zainstalować go na swoim komputerze, a następnie zgłosić swoje uczestnictwo na stronie loteria-eset.pl.

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie strategii, konceptu kreatywnego i komunikacji, stworzenie i moderację landing page w czasie trwania akcji, sesję zdjęciową oraz stworzenie key visuala i materiałów do kampanii digital: banerów, animacji oraz OOH. Firma ESET powierzyła również KERRIS Group planowanie, zakup i optymalizację mediów, obejmujące: kampanię display Google, kampanię na Facebooku i Instagramie, a także współpracę z wydawcami (banery i artykuły sponsorskie) m.in. AntyWeb, Spider’s Web, OLX, Ceneo, Skąpiec, Opineo oraz billboardy i citylighty w największych miastach w Polsce. Ford Mustang GT z brandingiem ESET będzie pojawiać się w różnych miejscach w Warszawie przez cały pierwszy miesiąc akcji, co wesprze dodatkowo widoczność działań w OOH. KERRIS Group zajmie się także współpracą z influencerami takimi jak, Duży w maluchu oraz Ziemniak, a także wybranymi działaniami public relations nt. loterii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj