Wystartowała AGENCJA.COM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała AGENCJA.COM

Grupa AGENCJA.COM to holistyczna organizacja zajmująca się strategicznym i operacyjnym wsparciem dla startupów i e-commerce – na każdym etapie ich działalności. Jej trzon tworzą niezależne, ale powiązane ze sobą spółki. Struktura Grupy została pomyślana tak, by klienci mieli łatwy i szybki dostęp do specjalistów z wielu obszarów: programowania, SEM, PR-u, contentu czy sprzedaży. To wszystko przy zachowaniu zasady jednego kontaktu dla klienta.


Grupa AGENCJA.COM to holistyczna agencja, która swoje usługi kieruje do startupów, sklepów e-commerce oraz innych przedsięwzięć internetowych.

– Przymiotnik „holistyczna” w rozwinięciu nazwy agencji nie jest po to, żeby brzmiało to poważniej czy mądrzej. AGENCJA.COM to zbiór zespołów, które właśnie w taki sposób patrzą na potrzeby klienta: całościowo, bez pomijania choćby najmniejszego aspektu, który jest ważny dla stworzenia prężnego biznesu internetowego — tłumaczy Bartosz Ferenc, prezes zarządu i pomysłodawca AGENCJA.COM. – Zanim jeszcze powołaliśmy do życia agencję, zajmując się wieloma klientami, zauważyliśmy, że jesteśmy w stanie zaoferować im więcej, niż wynika to z pierwotnej umowy. Bo mamy narzędzia, specjalistów, know-how itd. Dzięki takiej konsolidacji działań, klient mógł zaoszczędzić czas i pieniądze, a my zyskaliśmy pewność, że możemy takie holistyczne działania zaproponować kolejnym partnerom – dodaje Ferenc.

AGENCJA.COM spina wiele marek powiązanych kapitałowo i osobowo w jedną całość. Wszystko po to, żeby klienci mogli — w ramach jednej organizacji — otrzymać produkt, który pozwoli efektywnie i szybko zająć się wieloma segmentami działalności. AGENCJA.COM oferuje kompleksowe działania m.in. z zakresu optymalizacji kampanii Google Ads — dzięki spółce Sembot.com, usługi technologicznej agencji PR — Lightbe i agencji contentowej — Elivo. W skład grupy wchodzi też dynamicznie rozwijającą się społeczność właścicieli firm i specjalistów na platformach takich jak: Founders.pl i Ecommerce.pl.

Klient ma też dostęp do zespołu handlowego „na wynajem”, czyli Sales Experts, a także może korzystać z nowoczesnych rozwiązań dla e-commerce, które tworzy Notipack. Oprócz tego AGENCJA.COM posiada dwa software house’y — wyspecjalizowany w uruchamianiu stron www i sklepów internetowych WLDevs.com oraz martechowy Blitzcoders.com.

– Pomysł, z którym przychodzi do nas klient, analizujemy całościowo od A do Z. Tego rodzaju metodyka gwarantuje możliwość szybkiego i skutecznego skalowania startupu czy działalności e-commerce. Dobierzemy skuteczne, wielokanałowe i spójne kampanie, których rezultaty mają być mierzalne, dostarczając naszym analitykom cenne dane służące do maksymalizacji skuteczności budżetu, obniżenia kosztu pozyskania klienta, podwyższenia wartości koszyka — opisuje Bartosz Ferenc.

Przyjdź z pomysłem — AGENCJA.COM resztę zrobi za Ciebie

Grupa wspiera też inwestorów, którzy mają pomysł na biznes, ale sami nie chcą poświęcać czasu na wiele koniecznych działań, np. tworzenie od podstaw zespołu.

– Zauważamy, że wiele osób, które odłożyły już kapitał, ma pomysł na biznes. Nie zawsze jest on stricte startupowy, ale jeśli jest oparty o internet, to AGENCJA.COM jest w stanie ten pomysł zrealizować i to bez zatrudniania nadmiernej liczby pracowników przez pomysłodawcę — przekonuje Ferenc.

AGENCJA.COM to zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu oraz z sukcesami na koncie, który pozostaje do dyspozycji klienta w wymiarze niezbędnym dla danego przedsięwzięcia.

– Specjaliści są drodzy, a dopiero raczkujący startup nie potrzebuje np. marketera na pełen etat. My go udostępnimy na potrzeby konkretnej kampanii, w zakresie godzinowym takim, jakim klient sobie życzy — zapewnia Ferenc.

Wybierając współpracę z AGENCJA.COM, nie trzeba korzystać z usług wszystkich spółek z jej portfolio, można pracować z dowolnym podmiotem grupy. Taka konstrukcja powoduje, że spółki z Grupy przede wszystkim konkurują z innymi w swoim segmencie rynku, a sama AGENCJA.COM działa jako agregat kompetencji z jednym centralnym zespołem obsługi klienta.

– Każda nasza spółka ma oddzielnego prezesa, który odpowiada za jej wyniki finansowe i każda z nich musi dbać o zadowolenie partnera. Klient dostaje od nas jedną fakturę, ale wewnętrznie to kilka podmiotów, które starają się obsłużyć swój obszar, najlepiej jak się da — podkreśla Ferenc.

W planach dalsze trzycyfrowe wzrosty

AGENCJA.COM zakłada wzrost co najmniej o 100% rok do roku, co pozwoli przekroczyć 20 milionów przychodów w 2022 roku. Plan ambitny, ale przez ostatnie dwa lata spółki z Grupy urosły o ponad 300% rocznie. Rok 2022 ma być poświęcony samodoskonaleniu organizacji, tak, żeby osiągnięcie planowanych wyników pozwoliło nadal rosnąć w trzycyfrowym tempie w kolejnych latach i przebić szklany sufit dla agencji performance, wynoszący dziś około 50 mln zł przychodów rocznie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij