TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Colgate startuje z serią Smile Master Class

Colgate-Palmolive rusza z nową serią filmów przeznaczoną na rynek europejski, inspirującą dorosłych do czerpania przyjemności z uśmiechania się każdego dnia. Marka w humorystyczny sposób sięgnęła po najlepszych ekspertów od uśmiechania się na świecie: dzieci.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Agencja VMLY&R France wraz z RedFuse, zespołem WPP obsługującym Colgate-Palmolive, zwróciła się do najlepszych ekspertów od uśmiechu – dzieci – aby pomogły dorosłym celebrować małe rzeczy w życiu: od deszczu, przez zabawę na przebieranych przyjęciach, po wakacyjne podróże.

Dzieci potrafią się uśmiechać i śmiać, odnajdując radość w zwykłych rzeczach – niektórzy twierdzą, że robią to nawet 300 razy dziennie. I podobnie jak ziewanie, widok czyjegoś uśmiechu odbiera nam kontrolę nad mięśniami naszej twarzy, mimowolnie zmuszając nas do uśmiechu.

– Nigdy wcześniej nie potrzebowaliśmy bardziej uśmiechu. Wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy z korzyści, jakie się za nim kryją. Szereg badań sugeruje, że uśmiechanie się może redukować stres, poprawiać nastrój, a nawet wzmacniać układ odpornościowy. A kto lepiej przekaże to przesłanie niż największe, najbardziej zaraźliwe śmieszki, jakimi są dzieci – mówi Laurent Cayet, Director, Integrated Marketing Communications, Europe at Colgate-Palmolive

Film premierowy, zapowiadający serię Smile Master Class, pokazuje różne reakcje dzieci i dorosłych na tematy z życia codziennego, takie jak celebrowanie urodzin czy bycie złapanym przez deszcz. Film podkreśla zdolność dzieci do znajdowania radości i uśmiechu w zwykłych rzeczach oraz zaprasza dorosłych do udziału w Smile Master Class, które pomogą wnieść więcej radości w ich życie codzienne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy przypomnieć ludziom o sile uśmiechu i wzmocnić misję marki Colgate, która chce być pozytywną i podnoszącą na duchu siłą na świecie – dodaje Dimitri Guerassimov, CCO and co-CEO, VMLY&R France.

Uznany reżyser i fotograf – Achim Lippoth odpowiada za serię Smile Master Class. Swoim pomysłowym i dopracowanym podejściem do fotografowania i filmowania dzieci sprawił, że jego prace zdobyły liczne nagrody podczas Cannes Lions, a także znalazły się w takich tytułach jak Vogue, New York Times and GQ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W momencie premiery, 4-częściowa seria dostępna jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem specjalnej strony internetowej oraz na Instagramie, Facebooku i YouTube. A w kolejnych tygodniach zostanie wprowadzona na rynki europejskie, takie jak Niemcy, Polska, Portugalia i Rumunia. Kampania wspierana jest działaniami z zakresu PR i influencer marketingu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemakera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się