Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Olga Kowalewska i Daniel Durlak po 5 latach wracają do Publicis Groupe

Olga Kowalewska wraca do Publicis Groupe i po powrocie dołącza do agencji mediowej Starcom jako communications managerka. Również po pięcioletniej przerwie w szeregi Grupy Publicis wraca Daniel Durlak, obejmując stanowisko senior communications plannera w Starcomie.
O autorze
0 min czytania 2021-09-17

Olga Kowalewska jest związana z branżą komunikacji marketingowej od ponad 7 lat, ostatnio pracowała w domu mediowym Mindshare. Na stanowisku communications managerki w Starcomie będzie się zajmować tworzeniem strategii komunikacji oraz planowaniem działań dla jednej z kategorii produktowych firmy Samsung.

Daniel Durlak, który dotychczas pracował w domu mediowym Vizeum, dołącza do Starcomu na stanowisko senior communications plannera. Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie mediowca, pracował między innymi z Klientami branży FMCG.

Oboje w przeszłości byli związani z agencją mediową Zenith, która należy do Publicis Groupe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj