Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej

20 września 2021 r. sieć Biedronka uruchomi szkolenie on-line dla klientów, którzy będą mogli poznać przysługujące im prawa podczas dokonywania zakupów stacjonarnych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę za pomocą quizu. W zamian za to będą mieli możliwość otrzymania bonów na zakupy w Biedronce.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

 Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy wejść na specjalną stronę: szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Pula bonów jest ograniczona, ale sieć przeznaczy łącznie aż 7,5 mln złotych w postaci bonów dla klientów. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni.

Uwaga: jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.

Uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tematyką przydatną w życiu codziennym, podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.

Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 20 września 2021 r.,
  • 28 września 2021 r.,
  • 5 października 2021 r.,
  • 12 października 2021 r.

Biedronka zorganizowała podobne szkolenie w 2019 roku. Wzięło w nim udział 35 tysięcy klientów, którzy otrzymali bony o łącznej wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka rozdała klientom bony w ciągu nieco ponad 3 godzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing