Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Ruszyła kampania UPC, promująca internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop.

Kampania promuje internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje bezpłatną i wygodną aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią wifi oraz UPC WIFI POD – inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału wifi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasza platforma kreatywna ewoluuje. W najnowszej kampanii obok UPCeusza, odsłaniamy nową twarz technologii w wyjątkowej osobie Marcina Prokopa i jego naprawdę wysokie wymagania. Bo jeśli sięgać po gwiazdę, to dużego formatu mówi Magdalena Banasik, senior copywriter w K2 Create.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2). Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij