OPPO staruje z kampanią serii smartfonów Reno6

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPPO staruje z kampanią serii smartfonów Reno6

20 września, wraz ze startem regularnej sprzedaży smartfonów serii Reno6, rusza kampania reklamowa, ukazująca zalety modeli OPPO Reno6 Pro 5G i OPPO Reno6 5G, w której pojawi się Marcin Prokop, ambasador marki OPPO w Polsce.

W kampanii producent skupia się na ukazaniu możliwości wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno od trzeciej generacji. Obydwa smartfony wyposażono w innowacyjne funkcje, w tym ulepszoną wersję cenionej przez użytkowników funkcji AI Highlight Wideo oraz w całkowitą nowość – funkcję Bokeh Flare Portrait Wideo, zapewniającą kinowej jakości efekt rozmycia tła.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wsparcie reklamowe obejmie miesięczną kampanię telewizyjną z udziałem Marcina Prokopa, ambasadora marki OPPO w Polsce, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami. 

Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. W obszarze PR OPPO wspiera agencja 24/7Communication.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij