Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OPPO staruje z kampanią serii smartfonów Reno6

20 września, wraz ze startem regularnej sprzedaży smartfonów serii Reno6, rusza kampania reklamowa, ukazująca zalety modeli OPPO Reno6 Pro 5G i OPPO Reno6 5G, w której pojawi się Marcin Prokop, ambasador marki OPPO w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2021-09-20

W kampanii producent skupia się na ukazaniu możliwości wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno od trzeciej generacji. Obydwa smartfony wyposażono w innowacyjne funkcje, w tym ulepszoną wersję cenionej przez użytkowników funkcji AI Highlight Wideo oraz w całkowitą nowość – funkcję Bokeh Flare Portrait Wideo, zapewniającą kinowej jakości efekt rozmycia tła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparcie reklamowe obejmie miesięczną kampanię telewizyjną z udziałem Marcina Prokopa, ambasadora marki OPPO w Polsce, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. W obszarze PR OPPO wspiera agencja 24/7Communication.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się