TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa telewizyjna kampania marki Podravka

Ruszyła telewizyjna kampania produktów marki Podravka – „Smaki kuchni śródziemnomorskiej”. Kampania opiera się na skojarzeniach związanych z pysznymi warzywnymi potrawami i śródziemnomorskim klimatem.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Firma Podravka jest chorwacką spółką z długoletnim doświadczeniem w produkcji żywności. Obecnie jest jedną z największych firm oferujących produkty spożywcze w regionie Adriatyku. W Polsce, w portfolio Podravki obecne są trzy marki: Podravka z produktami dedykowanymi do kuchni śródziemnomorskiej, Vegeta z ofertą przypraw uniwersalnych oraz mieszanek przypraw, a także marka przyprawy uniwersalnej Warzywko.

W billboardach sponsorskich, emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat, marka promuje swoje produkty kuchni śródziemnomorskiej – przeciery pomidorowe, makarony, pasty warzywne, Ajvary oraz dania gotowe.

– Podravka zapewnia klientom dostęp do najlepszych, śródziemnomorskich smaków. Dlatego w komunikacji skoncentrowaliśmy się na skojarzeniach związanych z pyszną kuchnią oraz apetycznymi, dojrzewającymi w śródziemnomorskim słońcu warzywami – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).

Za koncepcję kreatywną billboardów sponsorskich odpowiada agencja Communication Unlimited, a za produkcję spotów odpowiada Motion Brand. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Spark  Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj