Nowa telewizyjna kampania marki Podravka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa telewizyjna kampania marki Podravka

Ruszyła telewizyjna kampania produktów marki Podravka – „Smaki kuchni śródziemnomorskiej”. Kampania opiera się na skojarzeniach związanych z pysznymi warzywnymi potrawami i śródziemnomorskim klimatem.

Firma Podravka jest chorwacką spółką z długoletnim doświadczeniem w produkcji żywności. Obecnie jest jedną z największych firm oferujących produkty spożywcze w regionie Adriatyku. W Polsce, w portfolio Podravki obecne są trzy marki: Podravka z produktami dedykowanymi do kuchni śródziemnomorskiej, Vegeta z ofertą przypraw uniwersalnych oraz mieszanek przypraw, a także marka przyprawy uniwersalnej Warzywko.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W billboardach sponsorskich, emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat, marka promuje swoje produkty kuchni śródziemnomorskiej – przeciery pomidorowe, makarony, pasty warzywne, Ajvary oraz dania gotowe.

– Podravka zapewnia klientom dostęp do najlepszych, śródziemnomorskich smaków. Dlatego w komunikacji skoncentrowaliśmy się na skojarzeniach związanych z pyszną kuchnią oraz apetycznymi, dojrzewającymi w śródziemnomorskim słońcu warzywami – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).

Za koncepcję kreatywną billboardów sponsorskich odpowiada agencja Communication Unlimited, a za produkcję spotów odpowiada Motion Brand. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Spark  Foundry.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij