Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Znamy wyniki programu akceleracji Digital Now! Holding!

O autorze
2 min czytania 2021-09-21

Po 3-miesięcznym okresie rekrutacji ogłoszone zostały wyniki programu akceleracji Digital Now! Holding, który skierowany był do polskich start-upów tworzących rozwiązania dla branży e-commerce. Partnerem programu został holding Wirtualna Polska, a pozytywną rekomendację do dalszego udziału otrzymały dwa projekty: Tagmax oraz Vouchery.io.

Organizator programu akceleracji, Digital Now! Holding, zakończył etap rekrutacji zespołów, które zgłosiły swoje projekty rozwiązań dla branży e-commerce. Na drodze oceny merytorycznej projektów udało się wyłonić dwa zespoły, które zostaną zaproszone do podjęcia 3-miesięcznej współpracy z jednym z partnerów technologicznych programu akceleracji, m.in. YouNick Mint, SMSAPI czy Scaleway. Zakwalifikowane do udziału w programie projekty będą miały szansę współpracować z ponad setką partnerów i ponad tysiącem klientów Holdingu Digital Now!. Do programu akceleracji zgłosiło się 85 projektów.

– Przez ostatnie trzy miesiące mogliśmy zapoznać się z wieloma innowacyjnymi projektami – tak duże zainteresowanie programem to dowód intensywnego rozwoju branży e-commerce w Polsce, a także potencjału młodych firm. Wybór zwycięskich projektów był trudnym zadaniem, jednak jesteśmy przekonani, że zespoły zaproszone do dalszej współpracy prezentują niezwykle wysoki poziom zaawansowania projektu, a także proponują innowacyjne w skali rynku międzynarodowego rozwiązania potrzeb sygnalizowanych przez naszych partnerów. Wierzymy, że wieloaspektowa działalność Holdingu da zespołom możliwość holistycznego podejścia do ich projektu, uwzględniające wszystkie jego potrzeby i wyzwania z perspektywy wymagań rynkowych oraz inwestorskich – powiedział Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.

Do dalszego udziału w programie zakwalifikowały się dwa projekty: Tagmax oraz Vouchery.io, które w znacznej mierze ułatwiają sprzedaż ofertową. Tagmax to platforma Software as a Service, łącząca ściśle sprzedaż i marketing, polegająca na stworzeniu unikalnego, jednoproduktowego eCommercu. Serwis Vouchery.io zaś jest platformą automatyzacji promocji, opartą na sztucznej inteligencji. Jej działanie skupia się na kontekstowych, predykcyjnych ofertach, które kształtują zachowania konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerem programu akceleracji została spółka Wirtualna Polska Holding, która podobnie jak Digital Now! Holding prowadzi działalność e-commerce. Obydwie strony zapewniają w ten sposób wzajemne wsparcie przy rozwoju programu poprzez wysoko wyspecjalizowane zespoły z kompetencjami marketingowymi w obszarach, w których mają wieloletnie i obszerne doświadczenie.

– Wirtualna Polska Holding jest dla nas niezwykle ważnym partnerem. Łącząc nasze umiejętności i doświadczenie w branży, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu program akceleracji zyskuje jeszcze większy potencjał oraz renomę. Ich wiedza, profesjonalizm oraz dotychczasowe sukcesy w znacznym stopniu przyczynią się do dalszego rozwoju programu – a co za tym idzie – rozwoju naszego holdingu – podkreślił Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kolejnych etapach programu wybrane zespoły pod opieką mentora z ramienia Digital Now! Holding rozpoczną doskonalenie, a następnie weryfikację i komercjalizację projektu, którego rezultaty zostaną zaprezentowane publicznie podczas „Demo day”. Po zakończeniu programu zespoły w dalszym ciągu będą mogły korzystać ze wsparcia mentorskiego Digital Now! Holding.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się