Znamy wyniki I etapu 10. edycji konkursu DIMAQ UNI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy wyniki I etapu 10. edycji konkursu DIMAQ UNI

Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI – 10. edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do II etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich, 5 prac magisterskich i 5 prac podyplomowych

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

– Jestem pozytywnie zaskoczona poziomem prac, które miałam przyjemność oceniać. Czując ogromną odpowiedzialność związaną z przyznawaniem punktacji, mogę stwierdzić, że miałam momentami bardzo trudny orzech do zgryzienia. Wpłynęło na to dojrzałe podejście autorów, przemyślana struktura prac, aspekt poznawczy i dobór aktualnej tematyki. Była to wspaniała lektura, której jakości nie powstydziłyby się portale branżowe. Brawo! – komentuje Iwona Kłokosińska, członkini jury konkursu DIMAQ UNI, kierowniczka działu marketingu firmy Budmech.

W I etapie konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie prace. Lista zakwalifikowanych do kolejnego etapu poniżej:

Kategoria: prace licencjackie

  • Karolina Łukawska „Instagram jako narzędzie promocji czytelnictwa literatury popularnej” (Uniwersytet Szczeciński)
  • Tomasz Welc „Wykorzystanie marketingu internetowego w zarządzaniu organizacją sportową na przykładzie firmy PR9” (Collegium Da Vinci)
  • Anna Dziedzic „Sposoby pozyskiwania klientów w firmach e-coaching’owych na polskim rynku” (Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie)
  • Valiantsina Varantsova „Media społecznościowe jako narzędzie promocji marki na przykładzie marki IKEA” (Akademia Leona Koźmińskiego)
  • Katarzyna Baraniecka „Narzędzia marketingu internetowego przez pryzmat psychologii” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Kategoria: prace magisterskie

  • Joanna Syta „Zachowania nabywcze młodych kobiet w środowisku e-commerce” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
  • Nela Wieder „Koncepcja internetowej kampanii reklamowej farb dekoracyjnych Śnieżka opartej na wartościach cenionych przez Polaków” (Politechnika Gdańska)
  • Tetyana Holovatska „Marketing Automation jako element transformacji cyfrowej w branży detalicznej” (Akademia Leona Koźmieńskiego)
  • Natalia Jankowska „Wykorzystanie czynnika Instagrammability w marketingu usług hotelarskich” (Uniwersytet Szczeciński)
  • Olga Smętek „Media społecznościowe jako narzędzie marketingu na chińskim rynku – studium przypadku Polskiej Organizacji Turystycznej” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Kategoria: prace podyplomowe

  • Małgorzata Kośla „Perspektywy rozwojowe sprzedaży internetowej w kategoriach dóbr szybko zbywalnych” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
  • Małgorzata Włodarczyk „E-commerce w branży leasingowej na przykładzie spółki mLeasing i brandu mAuto” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
  • Agnieszka Chrol „Marketing Narracyjny w Internetowych Kampaniach CSR” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
  • Katarzyna Białecka „Strategia komunikacji digitalowej – Fundacja Masz Mnie” (Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera)
  • Anna Stożek „Kampania wizerunkowo-reklamowa: „Mieszkanie bez barier", czyli autorski koncept wnętrz wykończonych „pod klucz" dla srebrnej generacji” (Uczelnia Łazarskiego)

Prace w I etapie konkursu oceniane były przez posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie dimaquni.com/jury.

Kolejny etap konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 05.10.2021 r.

Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:

  • Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
  • Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, studentnews.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij