TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Joanna Krupa została ambasadorką marki Skechers

Modelka i osobowość telewizyjna pojawi się w kampanii reklamowej marki Skechers na polskim rynku.
O autorze
2 min czytania 2021-09-22

Skechers, The Comfort Technology Company, podpisał kontrakt z Joanną Krupą – polską modelką, prezenterką telewizyjną oraz aktywistką, która została pierwszą ambasadorką marki na polskim rynku. Gospodyni programu Top Model pojawi się w wielopoziomowych działaniach marketingowych wspierając między innymi linię Skechers Arch Fit, a także inne kolekcje obuwia i odzieży dla kobiet.

– Chodziłam po wybiegach i tańczyłam na salach baletowych w mało wygodnym obuwiu, dlatego obecnie bardzo doceniam poczucie komfortu – powiedziała Joanna Krupa podczas sesji zdjęciowej, która odbyła się w Los Angeles. – W marce Skechers uwielbiam to, że mają zarówno obuwie, jak i ubrania, w których nie tylko świetnie się czuję, ale także idealnie do mnie pasują. Casualowy styl to doskonałe rozwiązanie, kiedy z planu Top Model biegnę na spotkanie z córką. To niezwykłe wyróżnienie dla mnie być pierwszą polską ambasadorką marki – dodaje Krupa.

– Chcieliśmy, aby wybór pierwszego polskiego ambasadora był wielkim sukcesem, a Joanna Krupa to gwiazda, która wzniesie markę na wyższy poziom – mówi Grzegorz Grzegorczyk, country manager Skechers Poland Sp. z o.o.. – Od okładek magazynów do gospodyni programu, Joanna jest ikoną mody, która z łatwością pokaże swoim fanom, jak Skechers potrafi łączyć komfort ze stylem we wszystkich swoich kolekcjach obuwia oraz odzieży – dodaje Grzegorczyk.

– Polska jest wzrastającym rynkiem z bardzo dużym potencjałem dla Skechers, jak i cała Europa, która jest jednym z naszych najlepiej prosperujących regionów – mówi David Weinberg, dyrektor operacyjny Skechers. – Stworzenie kampanii skierowanej na Polskę, z udziałem Joanny Krupy, to przemyślana i mądra inwestycja, która wpłynie na wzrost zasięgu naszej europejskiej działalności. Ta współpraca to następstwo kampanii z innymi ambasadorami – piłkarzami Jamiem Redknappem i Michealem Ballackiem, które realizowaliśmy w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Mamy nadzieję, że pojawienie się Joanny wzbudzi pozytywne emocje dotyczące damskiej kolekcji, zwłaszcza że przygotowujemy się do uruchomienia platformy e-commerce w Polsce na początku 2022 roku – dodaje Weinberg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Joanna Krupa urodziła się w Polsce i dorastała w Stanach Zjednoczonych, gdzie rozpoczęła swoją przygodę z modelingiem. Jej kariera rozwinęła się tak bardzo, że udało jej się zdobyć okładki wielu magazynów na całym świecie. Po pojawieniu się w filmach i telewizji, wzięła udział w dziewiątym sezonie amerykańskiej edycji programu Taniec z Gwiazdami, w którym zajęła czwarte miejsce. Występowała również w dwóch sezonach reality show The Real Housewives of Miami. Od początku rozpoczęcia polskiej edycji Top Model w 2010 roku, Joanna Krupa jest gospodynią programu oraz jednym z głównych członków jury. Od wielu lat działa jako aktywistka, biorąc udział w licznych kampaniach dla organizacji PETA. Jest również współzałożycielką organizacji Angels for Animals Rescue.

Słuchaj podcastu NowyMarketing