Joanna Krupa została ambasadorką marki Skechers

Modelka i osobowość telewizyjna pojawi się w kampanii reklamowej marki Skechers na polskim rynku.
O autorze
2 min czytania 2021-09-22

Skechers, The Comfort Technology Company, podpisał kontrakt z Joanną Krupą – polską modelką, prezenterką telewizyjną oraz aktywistką, która została pierwszą ambasadorką marki na polskim rynku. Gospodyni programu Top Model pojawi się w wielopoziomowych działaniach marketingowych wspierając między innymi linię Skechers Arch Fit, a także inne kolekcje obuwia i odzieży dla kobiet.

– Chodziłam po wybiegach i tańczyłam na salach baletowych w mało wygodnym obuwiu, dlatego obecnie bardzo doceniam poczucie komfortu – powiedziała Joanna Krupa podczas sesji zdjęciowej, która odbyła się w Los Angeles. – W marce Skechers uwielbiam to, że mają zarówno obuwie, jak i ubrania, w których nie tylko świetnie się czuję, ale także idealnie do mnie pasują. Casualowy styl to doskonałe rozwiązanie, kiedy z planu Top Model biegnę na spotkanie z córką. To niezwykłe wyróżnienie dla mnie być pierwszą polską ambasadorką marki – dodaje Krupa.

– Chcieliśmy, aby wybór pierwszego polskiego ambasadora był wielkim sukcesem, a Joanna Krupa to gwiazda, która wzniesie markę na wyższy poziom – mówi Grzegorz Grzegorczyk, country manager Skechers Poland Sp. z o.o.. – Od okładek magazynów do gospodyni programu, Joanna jest ikoną mody, która z łatwością pokaże swoim fanom, jak Skechers potrafi łączyć komfort ze stylem we wszystkich swoich kolekcjach obuwia oraz odzieży – dodaje Grzegorczyk.

– Polska jest wzrastającym rynkiem z bardzo dużym potencjałem dla Skechers, jak i cała Europa, która jest jednym z naszych najlepiej prosperujących regionów – mówi David Weinberg, dyrektor operacyjny Skechers. – Stworzenie kampanii skierowanej na Polskę, z udziałem Joanny Krupy, to przemyślana i mądra inwestycja, która wpłynie na wzrost zasięgu naszej europejskiej działalności. Ta współpraca to następstwo kampanii z innymi ambasadorami – piłkarzami Jamiem Redknappem i Michealem Ballackiem, które realizowaliśmy w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Mamy nadzieję, że pojawienie się Joanny wzbudzi pozytywne emocje dotyczące damskiej kolekcji, zwłaszcza że przygotowujemy się do uruchomienia platformy e-commerce w Polsce na początku 2022 roku – dodaje Weinberg.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Joanna Krupa urodziła się w Polsce i dorastała w Stanach Zjednoczonych, gdzie rozpoczęła swoją przygodę z modelingiem. Jej kariera rozwinęła się tak bardzo, że udało jej się zdobyć okładki wielu magazynów na całym świecie. Po pojawieniu się w filmach i telewizji, wzięła udział w dziewiątym sezonie amerykańskiej edycji programu Taniec z Gwiazdami, w którym zajęła czwarte miejsce. Występowała również w dwóch sezonach reality show The Real Housewives of Miami. Od początku rozpoczęcia polskiej edycji Top Model w 2010 roku, Joanna Krupa jest gospodynią programu oraz jednym z głównych członków jury. Od wielu lat działa jako aktywistka, biorąc udział w licznych kampaniach dla organizacji PETA. Jest również współzałożycielką organizacji Angels for Animals Rescue.

Słuchaj podcastu NowyMarketing