Wedel ogłasza konkurs dla młodych twórców filmowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wedel ogłasza konkurs dla młodych twórców filmowych

Marka Wedel obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.

Konkurs filmowy to kolejna odsłona 20-letniego partnerstwa firmy z warszawskim Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci” w zakresie wsparcia edukacji dzieci i młodzieży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Specjalna kategoria konkursowa to pomysł na świętowanie wyjątkowego jubileuszu Wedla, w którym od początku istnienia poszukiwano nowatorskich rozwiązań w biznesie. Historia firmy jest pełna marketingowych ciekawostek. W Parku Skaryszewskim, w pobliżu fabryki na warszawskiej Pradze, 100 lat temu Jan Wedel postawił automaty ze słodyczami. Natomiast nad Warszawą i Wybrzeżem latał samolot RWD-13, ciągnący za sobą baner reklamowy.

– Wierzymy w to, że historia Wedla zainspiruje młodzież do stworzenia niezwykłych reklam i rozpoczęcia swojej przygody z filmem. Jesteśmy bardzo ciekawi pomysłów i spojrzenia młodych twórców – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Wedla.

Słodki konkurs

W konkursie mogą wziąć udział młodzi pasjonaci w wieku do 21 lat – uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci. Ich zadaniem jest stworzenie filmu reklamowego, który dotrze do osób w wieku do 30 lat i zachęci ich do zakupu wedlowskich słodyczy.

Autorzy mogą przygotować filmy w dowolnej technice. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: Freestyle i Standard. Kategoria Freestyle daje nieograniczone pole do popisu, natomiast w kategorii Standard uczestnicy powinni odpowiedzieć na konkretne zadanie konkursowe zawarte w opublikowanym briefie strategicznym i kreatywnym.

Organizatorzy przygotowali dodatkowe materiały filmowe, które wprowadzą młodych twórców w świat marketingu, przybliżą cele i kierunki pracy oraz wskażą najważniejsze elementy dobrej reklamy.

Moc nagród

Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (w tym gronie znajdą się pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką). Najważniejsze kryteria to m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.

Autorzy najlepszych filmów otrzymają: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce, statuetki festiwalowe oraz nagrody rzeczowe - między innymi pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.

Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 6 grudnia. Regulamin oraz informacje dostępne są na stronie organizatora: ffm.org.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij