Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wedel ogłasza konkurs dla młodych twórców filmowych

Marka Wedel obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.
O autorze
1 min czytania 2021-09-22

Konkurs filmowy to kolejna odsłona 20-letniego partnerstwa firmy z warszawskim Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci” w zakresie wsparcia edukacji dzieci i młodzieży.

Specjalna kategoria konkursowa to pomysł na świętowanie wyjątkowego jubileuszu Wedla, w którym od początku istnienia poszukiwano nowatorskich rozwiązań w biznesie. Historia firmy jest pełna marketingowych ciekawostek. W Parku Skaryszewskim, w pobliżu fabryki na warszawskiej Pradze, 100 lat temu Jan Wedel postawił automaty ze słodyczami. Natomiast nad Warszawą i Wybrzeżem latał samolot RWD-13, ciągnący za sobą baner reklamowy.

– Wierzymy w to, że historia Wedla zainspiruje młodzież do stworzenia niezwykłych reklam i rozpoczęcia swojej przygody z filmem. Jesteśmy bardzo ciekawi pomysłów i spojrzenia młodych twórców – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Wedla.

Słodki konkurs

W konkursie mogą wziąć udział młodzi pasjonaci w wieku do 21 lat – uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci. Ich zadaniem jest stworzenie filmu reklamowego, który dotrze do osób w wieku do 30 lat i zachęci ich do zakupu wedlowskich słodyczy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorzy mogą przygotować filmy w dowolnej technice. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: Freestyle i Standard. Kategoria Freestyle daje nieograniczone pole do popisu, natomiast w kategorii Standard uczestnicy powinni odpowiedzieć na konkretne zadanie konkursowe zawarte w opublikowanym briefie strategicznym i kreatywnym.

Organizatorzy przygotowali dodatkowe materiały filmowe, które wprowadzą młodych twórców w świat marketingu, przybliżą cele i kierunki pracy oraz wskażą najważniejsze elementy dobrej reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moc nagród

Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (w tym gronie znajdą się pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką). Najważniejsze kryteria to m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autorzy najlepszych filmów otrzymają: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce, statuetki festiwalowe oraz nagrody rzeczowe – między innymi pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.

Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 6 grudnia. Regulamin oraz informacje dostępne są na stronie organizatora: ffm.org.pl.