Rusza kampania marketingowa kontrowersyjnej gry Succubus

O autorze
1 min czytania 2021-09-22

Madmind Studio, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku horror, rozpoczyna szeroką kampanię marketingową swojej gry Succubus, której premiera ma się odbyć 5 października. Spółka w najbliższym czasie udostępni trailer Succubus: Hellish Orgy Trailer, w którym pokaże mocne sceny erotyczne występujące w kontrowersyjnej grze. Dzięki temu Spółka chce dotrzeć do nowego targetu graczy. Succubus będzie sprzedawany standardowo w wersji ocenzurowanej, jednak będzie dostępne darmowe DLC przedstawiające wersję bez cenzury.

 

Madmind Studio poprzez rozpoczęcie marketingu treści adult only, chce dotrzeć do nowej grupy docelowej. Oprócz miłośników horrorów, Spółka chce zainteresować swoim kontrowersyjnym produktem także graczy, którzy kupują gry erotyczne. Jest to bardzo szerokie grono odbiorców, co potwierdzają wyniki sprzedażowe takich gier jak Subverse czy She Will Punish Them.

– Succubus jest grą o mocnych i odważnych scenach erotycznych, których dotąd nie promowaliśmy. Gry erotyczne stanowią ogromny rynek i pomimo faktu, że ze względu na treści adult only wiele z nich jest ukrywanych na streamie, często stają się bestsellerami, sprzedającymi się w setkach tysięcy egzemplarzy. Wkrótce ukaże się specjalnie przygotowany zwiastun Succubus: Hellish Orgy Trailer, przedstawiający mocne sceny erotyczne występujące w grze – mówi Tomasz Dutkiewicz, prezes zarządu Madmind Studio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatnim czasie Madmind Studio rozpoczął współpracę z agencją PR, która będzie wspierać studio w kontakcie z graczami w okresie premiery gry. W swojej strategii komunikacji firma duży nacisk chce położyć na social media. Oprócz płatnej promocji w postaci krótkich spotów wideo na Facebooku, w planach jest promocja gry na portalach, na których do tej pory nie usłyszeliśmy o Succubie. Mowa tu o serwisach takich jak Reddit, TikTok czy Imgur.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W związku z naszą kampanią, chcemy być mocno pozycjonowani w mediach. Na Facebooku i Twitterze pojawią się krótkie spoty wideo promujące grę. Współpracujemy z PCworld Magazine, na którego okładce drukowanego wrześniowego numeru znajduje się Succubus. Warto wspomnieć, że nasza cosplayerka będzie promowała grę podczas jej premiery. Przebrana za Sukkubę poprowadzi oficjalny, czterogodzinny live stream developerski. Poprzez kompleksowość naszych działań marketingowych chcemy, aby o zbliżającej się premierze usłyszało jak najszersze grono odbiorców. Wierzymy, że nasza kampania będzie na bardzo wysokim poziomie, co przyczyni się do powiększenia wishlisty tuż przed samą premierą – dodaje Tomasz Dutkiewicz.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się